www.lkfoto.se
Tråden kommer uppdateras när det sker förändringar eller uppdateringar på hemsidan som jag få höra era tankar och åsikter om.
Du har inte lust att göra ett länkbyte?
www.mariekengren.se " rel="noopener noreferrer" target="_blank">www.mariekengren.se
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Frågor om länkbyten får ni ta via PM. :)

Många bilder är makalöst fina!
#3. Tack så mycket!
- Jag har uppdaterat och gjrort om galleriet lite, hur blev det?

#4 Ser fint ut, men jobbigt att "Arkiv" kommer upp i en ny ruta.
Funderar på att byta färg på hemsidan, vad tycker ni? Ska jag behålla den grå/svarta som jag har nu eller byta till den nya?
ska oxå tillägga att den ljusa inte fungerar felfritt än :)
Jag gillar den nya, snygga färger. Känns som om den passar årstiden mycket bättre. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Tycker du ska byta, den nya känns mycket gladare :D
Den nya helt klart!

Ja, den nya var bättre . :)
På ngt sätt gillar jag den gamla bättre.
Men jag älskar iof svart XD
Men Linda, dina bilder är gudomliga! Längtar tills du kommer till mig!

Jag tycker du ska byta!
Nu har jag ändrat färgen på bakgrunden lite. Samt så funderar på att göra om arkivet så att det är simpleviewer där med, i stället för banan album. Borde jag göra det?
Så fin :) Och fin bild i loggan!

Tycker din nya header med katten är superfin :D
#13 Ja, det tycker jag att du ska göra :)
tack :)
#16. Men tyvärr lyckades jag inte få fram några bildnummer när jag använde simple viewer, hade för mig att det ska gå men men :/
tack :)
#16. Men tyvärr lyckades jag inte få fram några bildnummer när jag använde simple viewer, hade för mig att det ska gå men men :/

Va fin den headern är med katten! :)
http://taralom.blogg.se - Min blogg
Hur ser detta arkiv ut? OBS. Det är under uppbyggnad.
Men jag förstår verkligen inte varför bildernas kvalité blir så dåliga!
http://www.lkfoto.se/fotoalbum/arkiv2.htm
En anna sak som är väldigt konstigt är att navigationen i arkivet (som är till höger här) är till vänster när jag förhandsgranskar i datorn, men det är ett problem jag får kolla på senare.
#20, Jag gillade nog det förra arkivet (banan album?) bättre trots allt :-)
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
#21. jag med, men stör mig på att det öppnas i ett nytt fönster, men det måste vara så annars ser man skuggor där albumet slutar på sidan :S Nåja, jag kommer nog behålla banan album, för jobbigt att göra om allt :)
#22, Jag tycker faktiskt inte att det stör så mycket att just arkivet kommer upp i ett eget fönster, tycker snarare att det underlättar lite då jag iaf kan fokusera ordentligt på bilderna, och inte "hindras" av någon layout runt omkring. Hoppas du förstår hur jag menar :)
Hej Linda! Jag har en fundering, hur gör du så att galleriet ligger inne i själva sidan? Om du förstår hur jag menar? Du kanske skulle vilja hjälpa mig så att jag får till det? :)
Nu är det så att jag tycker att min hemsida är ooootroligt ful! Vad ska jag göra för att den blir snyggare?
Byta färg? Till vilka? Göra en ny header? Hur ska den se ut?
Funderar på att göra hemsidan mer åt beige/brun och byta tillbaka till lightbox som galleri.
Hjälp :)

#25 Jag tycker inte att den är ful :)

Jag tycker du ska ha lite som du hade förut med katten där uppe vid loggan :) behöver inte vara katt, men jag tycker det är lite roligare att ha någon bild där :) som tex. www.britta-foto.se där har jag en bild på en häst. Hoppas du förstår vad jag menar ;D Och den bruna layouten var skit snygg tycker jag :)
Japp det ska bli en bild där uppe tror jag :)
det kommer inte bli den bruna layouten, utan en grå, saknar den mörkgrå/svarta jag hade för snart ett år sen :)
Såg att man skulle skicka ett PM om man hade frågor om länkbyten, men vad är PM? (;
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
#27 Gillar inte fonten på texten i headern, men annars fint!
#30 Personligt meddelande
nu har hemsan fått en ansiktslyftning. Jag gillar högen med kort på startsidan som man kan bläddra i.
Vad tycker ni?
Asläckert! Verkligen bra gjort Linda! =)

#32 Ooo, gillar det jätte mycket! :D
Jättesnyggt, verkligen!
Ojjävlar vad fint det har blivit nu! Älskar högen med kort och upplägget i fotogalleriet blev enligt mig mycket bättre. Bra jobbat! :)
Mvh Ida
www.krusfoto.se
Jättesnyggt!
Är det något flash-inlägg som gör så man kan bläddra bland bilderna? Eller hur har du gjort?
Sidan blev verkligen snygg, gillar dock inte att sidan Arkiv öppnas i ett nytt fönster och att du tagit bort mig bland dina länkar utan att meddela mig först :/ (vi hade ju gjort ett länkbyte)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Supersnyggt!!
Gillar högen med bilder man kan bläddra i, smart tänkt ;) Är det javascript?
Jättefin och kreativt med korthögen :)
Vad roligt att ni tycker om det nya upplägget!
#36-8. Tror det, fick hjälp med att göra korthögen.

Jätte snyggt :D
http://www.lkfoto.se/lkfoto/index.htm
Jag funderar på att göra om hemsidan lite, då jag fått kritik på den. Hur tycker ni att det här ser ut? Gallerierna fungerar inte ännu.
Linda, jag ÄLSKAR din nuvarande layout! Otroligt stilren, enkel - men skitsnygg och modern.
Vad för kritik har du fått på den?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#43. Tack så mycket!
Bland annat att den inte är estetiskt tilltalande och så alldaglig…
Gillar du den själv ska du helt klart ha kvar den =) Jag får också kommentarer om mina layouter men är jag själv nöjd brukar jag inte bry mig så mycket. Det är tidskrävande och jobbigt att göra nya layouter och koda om hemsidan hela tiden ju - om jag lyssnade på alla skulle jag behöva byta varje vecka!
Som sagt, jag älskar den =)
Ja, jag tycker om den, för det mesta =) Men jag tror att jag ska göra en korsning mellan den gamla och nya, så att jag kan göra om galleriet lite. :)

Hej! superfin sida! ett litet inlägg bara islandshästen du har bild på i häst galleriet, rödskäcken, ska vi åka och hämta imorgon:) Bogatyr heter han och är halvbror med en utav mina grabbar. Tyckte det var lite kul att se honom på din hemsida, fin bild dessutom:)
http://www.borkaislandshastar.com
//Ida
#47. Vilket sammanträffande! Han är verkligen supersnygg! Fotade en miljon foton på honom i somras när han var på Bodentravet ;D
Superfin hemsida! Blev riktigt avis faktist.. ;)
Jättefin hemsida! 
Jag funderar på att byta ut mitt galleri till det här. Men jag skulle vilja få höra era åsikter!
Jag har också kodat upp en variant på det galleriet, funderar också på att använda det. Blev tipsad av en kille från DeviantART som var jättenöjd med det… Snyggt är det! Så kör, jag ska nog göra det såfort jag fått ordning på allt 
Fint! de tkr jag verkligen du ska! men på clearbox hemsida (översatte den med google) står de så här:
Den ClearBox fritt att använda icke-kommersiell webbplats, så sådana företag som inte bedriver närings-sidor, som inte innehåller någon kommersiell produkt eller tjänst (er) för försäljning (e) t, och reklam (n) Den ClearBox källkod (parametrar) kommer att ändras bara för att tillverkaren gett sitt godkännande. ClearBox utan samtycke av den som gör av pengarna bör inte ges till tredje part!
Får vi som säljer bilder inte använda den då? översättningen är otrligt dålig men om jag förstår rätt får de som säljer grejer inte har dom eller gäller det endast företagen? Ursäkta detta är lite OT 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Ja, det är riktigt snyggt! Men behöver dock lite finjusteringar innan det blir att ladda upp det om jag bestämmer mig för att använda det :)
#54. Jag såg inget om det på jAlbums hemsida där jag laddade ner skinnet ifrån, får kolla upp det!
#56 Jo "/ Jag tyckte det var väldigt snyggt! du kan ju mejla och höra?
Mvh. Ida Lundahl
#52 Skiitsnyggt ju!
#56 det stog här http://www.clearbox.hu/
Mvh. Ida Lundahl
Nu är det länge sen jag gjort något åt min hemsida, men hur tycker ni den ser ut? För vitt? Något annat?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag gillar uppläget, snyggt. Därimot skulle jag vilja ändra gästbokslänkfärgen på kontaktsidan/den syns lite dåligt - kanske den rosa färgen där med?
Bilden på beställsidan fungerar inte, samma under information och beställ, den bilden funkar inte heller. Jag gillar att man kommer in bland portfoliobilderna direkt!
#61. Bra idé att ändra färg, har inte tänkt på att den är så ljust grå! Vad konstigt att bilderna inte fungerar för dig, för dom fungerar för mig, både hemma och hos mina föräldrar. Ska se om jag hittar felet :)
Ja kolla :) det fungerar inte i någon av mina webläsare, safari, explorer eller mozilla. Bara ett rött kryss
Vad knäppt! Får fixa det i morgon :)