Kritik - Föl
Gammal bild jag satt och redigerade som jag är otroligt nöjd med (: Gud vad mycket gamla bilder man har som helt klart är värd en plats i portfilot ^^
Just denna gillar jag extremt mycket för känslan i den, kan själv faktiskt inte hitta några som helst fel i den.
Sony A100, minns ej vilket objektiv.
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Superfin, dock en aning suddig. ;)
That that don't kill you can only make you stonger
#1 Tack, Suddig?, kan du förklara lite där (:
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Om du kollar på bilden ser du att fokusen ligger på höger sida på halsen samt lite på frambenen medans resten är suddigt. Och däribland huvudet och ögonen där fokusen borde ha legat ;)
Jo, det har du rätt i, men som sagt en gammal bild och jag visste inte alls hur man gjorde det där. Trodde först du menade att bilden var rörelseoskarp, så förstod inte riktigt vad du menade med det (:
//Nikita.S
Alltså det ser lite ut som att antingen fölet rört på sig eller så har du antagligen skakat till med handen när du tryckt ner knappen för att ta bilden ;)
Jag vet faktiskt inte då det som sagt är en gammal bild ^^ Har ingen aning om vad som hände i just det ögonblicket (:
//Nikita.S
vad är det för ras? :)
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
#7, Tror han var Kallblodstravare (: minns inte
//Nikita.S
#8 Ja okej :) ser ut som så med tanke på ögonen också..
#9, Jo, han heter Lilla Blå, e: Lykke Gutten u: Perle (vet inte om hon heter något mer). Om du kanske kan få fram något från namnen, men vad jag kommer ihåg så var han kallblodstracare :)
//Nikita.S
#10 Jo men Lykke Gutten är ju det, så det stämmer alldeles säkert :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker det är bra skärpa, fin bild! Härligt ljus
#12, tack så mycket (:
//Nikita.S