Kritik - Siluetter
Puttar up
Jag tycker det var fina bilder. jag hade nog dock hellre valt att zooma ut lite eller backa någon meter för hästen ser ut att vara väldigt nära och ser lite för dominant ut.
Jag tycker även att ljuset är för hårt och ser man längst ner, speciellt på bild nummer två så är det för svart och man ser inte konturerna på hästen.
Jag håller inte alls med tyckte bilderna var bra som de var!
Är ettan orginalet eller skulle du kunna lägga upp orginalet? Jag gillar den röda tonen i fotot och dessutom är det häftigt att du fick till en närbild. Hästen ser nästan inklippt ut!
Tvåan är väldigt suddig i manen det är synd! Annars tycker jag den är fin just för att ljuset faller på nosen och att konturerna över ögat blir tydliga! Jag tycker som sagt att bilderna var fina som de var och att de blev sämre när du gjorde om ljuset!
Fånga inte dagen släpp den fri!
Att vara modig är inte att vara orädd utan att trots sin rädsla ändå stå kvar!
#1 Skulle vilja ha den lite beskärd på vänster sida annars gillar jag färgerna och motivet skarpt :D
//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/
#6 Ja, bilderna i #4 och #5 är originalbilderna, de är endast beskurna. Tack för kritiken.
Men är originalbilderna eller de redigerade bilderna bäst?
#7 Tack för kritiken. Ska jag alltså försöka centrera lite mer?
Jag tycker att orginalen är bättre!
Jag tycker om bilder som är sne och ojämna haha!
Det finns inget som är rakt eller centerart när det gäller levande varelser eller naturen!
fast det är min åsikt!
Fånga inte dagen släpp den fri!
Att vara modig är inte att vara orädd utan att trots sin rädsla ändå stå kvar!