Fotograf till hopptävlingar hos EdRF
Edsbro Ryttarförening har nu spikat en tävlingstermin för året. Jag är alltid lika sen på att leta fotografer till tävlingarna, så jag tänkte att jag skulle "annonsera" ut det här i tid den här gången 
30/4 Ponny hopptävling lokal
1/5 Häst hopptävling lokal
16-17/7 Ponny hopptävling reg/nat
13/8 Ponny hopptävling lokal
14/8 Häst hopptävling lokal
Vi kommer även anordna Elit/Div 1 omg. 3/final i hoppning för ponny i Maj, och Lag DM i hoppning för storhäst i september, dock så är inte datumen satta ännu, inväntar svar ifrån ridsportförbundet.
Så om någon är intresserad av att komma till vår anläggning och fota under någon av tävlingarna så är ni hjärtligt välkomna! Om ni dessutom är villiga att sponsra någon klass, i utbyte mot lite publicitet
så vore det toppen.
Mvh Jennifer
Jag skulle jättegärna fota på era tävlingar!
Är alla tävlingar utomhus (för om de är inomhus kan jag inte garantera att bilderna inte blir så bra tyvärr)?? Kan man åka kommunalt till Edsbro? Jag skulle kunna sponsra också, tycker det låter toppen :) Om du vill kan du ju kolla in på min hemsida, som inte är helt färdig och uppdaterad, men lite bilder finns det iallafall min hemsida;)
Men som sagt, jag fotar gärna era tävlingar :)
MVH Hanna
Toppen! Det är bara utomhustävlingar, banan är 50x60 m, öppet och fint :)
Och för att besvara din andra fråga, ja kommunalt går. Det finns en busshållsplats ca 100-200 m ifrån anläggningen :)
Okej, det låter jättebra! Vad heter hållplatsen? Ska jag göra nåt mer, ska vi bestämma nåt mer eller är det bara och komma dit?
Hm, minns inte vad hållplatsen heter, får kolla upp det!
Kommer inte in på din hemsida, du kanske skrev fel adress? :)
Vi kan preliminärboka så länge, jag har inte skrivit propositioner än, men när jag ska göra det så skulle jag behöva ha en fotograf bokad :)
Okej, ja det vore snällt :)
Oj, jag såg nu att jag hade skrivit fel, det ska vara hannawictorson.webb.se ;) den är inte riktigt klar än så allt kanske inte riktigt funkar men jag tror att det mesta ska göra det.
Du kan väl kontakta mig, antingen här eller via min mejladress (står på min hemsida) när du har skrivit dem och vet hur det blir ;) vet du ungefär när du kommer att skriva dem?
Inom några veckor kommer jag i allafall att skriva dom, förbundet brukar vilja ha ut proppen i god tid :)
Jag skulle vara intresserad av att komma och fota. Så länge dem är utomhus då jag ej kan fota inomhus (ännu).
Dock undrar jag om det ligger långt från stockholm?
Och skulle isåfall kunna sponsra en utskriven bild till alla vinnare och digitala bilder till alla som kommer mellan 2-4 ;)
That that don't kill you can only make you stonger
#7 Okej, då vet jag! :)
Men ligger det långt ifrån Stockholm? =)
Det ligger i Rimbo, typ norrtälje, så ganska långt norrut ;) men det går att ta sig kommunalt, även om det tar ganska lång tid :P
Det är inte så farlit, det tar kanske knappt 1 timme ;)
Ja precis, jag tror det tar så lång tid för mig också ungefär ;)
Jag skulle jättegärna vilja fota på era tävlingar också. Jag kan fota inomhus i ridhus och utomhus. Jag håller på att uppdatera min hemsida just nu men jag kan ge dig den när den är klar om du vill.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Absolut, mejla din hemsideadress så ska jag kika lite på den :)
Nu är hemsidan nästan klar. www.esundvall.com :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ser jättefint ut, vad duktiga ni är på att fota! :) Jag håller själv på med det, så det är extra roligt att kika på vad ni använder för utrustning, haha.
Jag ska prata med tävlingssektionen igen och nämna att det finns fler intresserade av att komma och fota. Jag kan säga ganska säkert att helgen 13-14/8 behövs en fotograf :)
Hej. Behöver ni en fotograf nu i helgen?

Kan verkligen rekommendera Edsbros tävlingar. Jättebra folk, fin bana och bra ekipage. Ha det så roligt, och fota bra! Håll er ur vägen…