Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 1229 ggr
Shamandaliex
0

Fotokompis sökes!

Hejsan!

Jag har planerat att fota lite galopp på Jägersro i vår/sommar men eftersom jag aldrig har fotat galopp innan och därmed inte vet hur det fungerar osv så undrar jag helt enkelt om det kanske finns någon annan i närheten som också funderar på att dra dit och som man kunde hänga på. Ni behöver inte heller ha varit där innan bara ett intresse finns :)

Skriv ett inlägg här under om ni tycker det är en bra idé eller om ni har nåt förslag ^^

Kika gärna på min blogg där jag skriver om allt inom fantasy!

- Fantasygrottan

Diizkmedel
0

Jag minns aldrig vart jägersro ligger, men va det i skåne? Eller minns jag helt fel?

That that don't kill you can only make you stonger

ErikaAndersson
0

Jag är inne på Jägersro ofta och fotar, dock mest travet då jag själv kör men ska fota galopp i år med Glad

[Justie]
0

#1 det ligger i Malmö, skåne.

Liiniz
0

Jag är på Jägersro så mkt jag bara kan men dock så träcker jag oftast när det är tävlingar så det finns inte så mycket tid till annat alltid tyvärr. Men det är bara att åka dit och ta foto.

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Shamandaliex
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2 Okej, men när hade du tänkt åka dit och fota galopp i vår då? Jag kanske kan hänga på…

#4 Jo, men jag vet inte riktigt hur det går till eftersom jag aldrig har varit där förr. Är det bara att gå in och ställa sig vid staketet, kostar det nåt i inträde etc? Det är ju alltid roligt att ha någon annan med sig som fotar ^^

- Fantasygrottan

[Moollan]
0

Jag är också gärna med på en liten fototräff på Jägersro!
Galopp eller trav spelar ingen roll.

Shamandaliex
0

Okej, vad skoj! Någon särskild dag som passar bra? jag fotar helst bara galoppen… Ska kolla lite på jägersros hemsida och se vad som kan passa mig. Så kanske någon annan också har tid :)

- Fantasygrottan

Liiniz
0

Inträde brukar det vara men hur mycket vet jag inte då jag oftast träcker när det är tävlingar och då behöver man inte betala inträde =P Men det är bara att gå in/betala inträde och gå till staketet och ta foto =)

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

[Justie]
0

Ponnytravet sätter ju snart igång också! ^^ Där är det ju alltid gratis inträde!

:-)

ellinorrasmusson
0

det är gratis inträde om man är under arton år på både trav och galopp, man kan ju gå dit och kolla hur dom andra som fotar gör, var dom står osv.  ;)

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Shamandaliex
0

okej, nu är jag ju tjugo men man kanske kan fuska haha! Tror att jag har fått en liten uppfattning om hur det går till iafal. Tack för alla tips. Ska återkomma när jag har bestämt någon dag jag ska dit och höra om det är någon annan som också vill följa med :)

- Fantasygrottan

[Moollan]
0

Jag är 22 så jag får också fuska mig in ^^ Gick gymnasiet där så kanske man kan ha lite nytta av det.

ellinorrasmusson
0

Annars är det bara att gå igenom stallentren och säga att man ska jobba :p

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus