Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 457 ggr
Moalinn
0

utställningar och sånt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej

det börjar klia i mina fingrar nu när jag inte har fått fotografera hästar på riktigt länge. Är det någon här inne som vet om det är några utställningarna, tävlingar och sånt i västra götaland då. För jag tror jag dör snart, från att kunna fotografera och hålla på med hästar varje dag till att inte få göra det alls är väldigt jobbigt.

så, om ni vet något, får ni gärna säga till! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

NSphoto
0

googla, och kolla tävlingsdatabasen (: Det såg ut som att ni hade riktigt många och roliga tävlingar där nere. Ibland öskar man att man inte bodde så högs upp här i Sverige…

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Moalinn
0

tack, har aldrig hittat någon sån sida.
Jo, vi har nog en hel del ser jag nu också,

men brukar ni ringa/maila till dom som håller i tävlingen och säga/fråga om det går att man kommer och fotograferar eller hur gör ni ? :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

NSphoto
0

#2, Okej, det är en väldigt bra sida då alla tävlingar i de grenar som finns med ska stå uppskrivet där (:

Tidigare har jag bara fotat på "min" klubb. Så då har jag bara sagt till när jag har varit där.
Men jag ska bla och fota nu i helgen troligen, så har jag mejlat, men ej fått något svar. Men man kan ju mejla, skadar ju aldrig ^^

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se