Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 14-marknadsföring
Läst 1048 ggr
Diizkmedel
0

Visitkort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, undrar om visit kortet är för mycket? =)

That that don't kill you can only make you stonger

Diizkmedel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Baksida

Lanfear
0

Nu vet jag ju inte hur du tänkt använda kortet, på webben eller utskrivet, men känslan jag får är att det är väldigt mycket text och väldigt små och svårtlästa fonter. Kanske kunde du försöka "rensa" upp lite?

I övrigt gillar jag färgerna skarpt!

Mari
0

Jag tycker det är snygga kort men lite för mycket information och "röriga".

Jag blir nyfiken på vad baksidan är för något med rabattsystemet? Är det meningen att du ska fylla i rutorna? Eller ska de fylla i dem själv? Tänker mest på att jag själv oftast aldrig träffar mina kunder utan vi har alltid mailkontakt och sedan skickar jag bilderna via posten.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Diizkmedel
0

#2 Okej =) Jag kan alltid förstora det och så ska jag ha lite färre text och så kan jag ju då använda dem vanliga fonterna ;)

Tack för hjälpen =)

#3 Tack =) Får korta ner infon och sätta det lite mer "orörigt". Tack för hjälpen =)

Dem fylls i av mig då jag, ifall jag inte träffar kunden skickar med ett kort i brevet med ifyllda rutor och så kommer jag att ha ett system som visar mig hur många stämplar en kund har osv ;)

[Alenzi]
0

Tycker färgerna är snygga, men som någon annan sa så är det lite rörigt.. Det är precis som att du blandat ihop 4-5 olika teman, och med alla effekter ser det lite billigt ut.

Diizkmedel
0

#5 Tack =) Så ska jag t.ex. bara använda vit färg på texterna och kanske bara ha en bild utan ram och inte ha t.ex. skuggningarna i dem små rutorna? :)

[Alenzi]
0

personligen tycker jag att skuggningarna i rutorna är fint, medan det blir lite för mycket "word art" (för de som minns.. ) med texterna :) Du kanske kan testa att arbeta mer med linjer, och se vad det ger? (alltså osynliga linjer som texterna håller sig inom, typ som vanliga marginaler fungerar, hoppas du förstår vad jag menar x_x att saker är lite mer "alignade" med varandra)

Glömde förresten tillägga att jag tycker baksidan fungerar bra, förutom det som händer i översta vänstra hörnet, med rubriken och evt också listan under.

Diizkmedel
0

#7 Fattar precis, tack så jätte mycket =D

Kommer snart upp nytt förbättrat visitkort så får ni se då :)

NettanLindholm
0

stavfel: det står exlusivt på baksidan istället för exKlusivt ;)

Diizkmedel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#9 Tack! =D

NettanLindholm
0

#10 inga problem! :)

Moalinn
0

tänkte, du har skrivit häst och naturfotograf och sen på engelska, men du har inte skrivit telefon nummer och baksida på engelska. Är det meningen eller vad tänkte du ? :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Diizkmedel
0

#12 LOL xD Tack, tänkte inte på det, nej allt ska även stå på engelska, tack för att du såg det! :D

Moalinn
0

haha, varsågod. Jag blev lite fundersam :p

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Diizkmedel
0

#14 haha ;P ja det förstår jag xP