Canon Eos 350d
Har hittat en kamera som verkar intressant tänkte höra om någon som har/provat och vet hur Canon eos 350d är? Är den bra till att fota hästar osv? :) Tacksam för svar! ^^
Det var min första digitala systemkamera 
Jag tyckte den var helt perfekt som nybörjarkamera, hade den något år innan jag bytte upp mig. Nu har min syster den och hon tycker vad jag vet också att det är en bra nybörjarkamera.
Det går att fota allt med den :-) Ska man fota tex hoppning så kan det vara bra att ha ett annat lite bättre objektiv än det som brukar följa med.
Ett tips också, eftersom detta är en gammal modell av kameran (jag köpte min vintern 2005 då den var rätt ny), så om du har möjlighet, så testa den innan du köper den. För den kan ha blivit sliten om någon använt den mycket.
Sedan kanske någon annan kan svara på hur det är med antal exponeringar? Man brukar väl kunna ta en viss del sen brukar kameran "ge upp"? Eller hur är det??
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jo, om du kollar min hemsida i portfolion så ser du några bilder jag tagit med denna kamera.
Om du klickar på bilderna i portfolion så står under varje bild vad för kamera, objektiv och inställningar jag använde.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Okej!
Tack så mycke! Väldigt fina bilder du har i portfolion också ^^