Kritik - Hopp i Henriksdal
För någon dag sen begav jag mig mot Henriksdal och deras underbara anlägging! Stannade inte allt för länge, men fick ändå några bilder. Är ganska ny inom fotografering på tävling, så kritik är väldigt uppskattad!
Tove - www.tovekjaerran.blogg.se <---(fler hästfoton)

Skulle kanske själv fotat den lite mer snett framifrån, samt om möjligt beskurit lite mer - kanske något sent språng också. Dock tycker jag att ljuset är superfint och likaså färgerna! 
Om du råkade fota en isabell när du var där så skulle jag väldigt gärna vilja se/köpa dom bilderna. var själv där och tävlade. Jag tycker som ovanstående att ljuset är det som gör hela den här bilden :)

Tack Lovisa :)
Bilden var tagen utanför banan så att den blev bra var ren tur (hindernas placeringar var helt okej denna gången, som tur var). Är nöjd med att ha fått med färger, med tanke på hur sjukt soligt det var den dagen, haha! :D Tack iallafall :)
Jag har inte riktigt koll på vem som rider, tyvärr. De bilderna jag har redigerat ligger uppe här ---> http://tovekjaerran.blogg.se/2011/april/bilder-fr-henriksdal.html#comment
Har såklart några oredigerade kvar, men som sagt, vet tyvärr inte vem som är på dem, heh :(
Alright men min häst var den enda hästen där som var gul med vit man och svans, det kanske hjälper? ;)

Tyvärr, har jag inte lagt upp någon bild på er så finns de nog inte :) Fotade bara där i en halvtimme, så fick inte med hela klasser :)