Kritik: Islandshäst
Första bilden är fin i färgerna, fokusen kanske inte ligger helt rätt och ett ganska dåligt steg hos hästen. Den ser väldigt framtung ut. Det förstärks också av att du fotat i en vinkel så det ser ut som att hela bilden lutar framåt.
De två andra är fina porträtt, gillar den svartvita mest, det finns en känsla i bilden :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den första bilden är "helt okej", men hade varit märkbart bättre om, som #3 säger, du hade tagit bilden i en annan del av steget.
Det svartvita porträttet blev jag alldeles kär i - galet vackert! Ögon-bilden är också fin.
#5 Hästen har ett bättre steg fast människan ser ju lite konstig ut :p Men jag tycker det är hästen som räknas först när det gäller sånna bilder och tycker den här är mycket bättre :)
#6 haha okej, tack :) ja tyvärr är det ju inget man kan göra något åt :P
#7 Man brukar få många bilder på tävlingar där hästarna går jättefint och ser jättetrevliga ut, också tittar man på ryttaren och blir besviken för att de har ett hemskt ansiktsuttryck :p
#8 jo jag vet.. det har jag varit med om några gånger :P om man bara kunde prata med dem medans de rider, hehe :)
#9 Fast man vet ju själv att man brukar göra konstigt miner när man koncentrerar sig så det är ju inte så konstigt att en del ser ut som de gör :)
#9 Nej men precis, man är inte alltid den snyggaste själv… :P