Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 733 ggr
Lisaandersson96
0

Fotograftröja? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

NI som åker runt och fotar tävlingar mycket och så.. har ni tröjor? som de står hemsida och så vidare? för de borde vara bättre om folk visste att man sålde bilder :) för skulle jag börja åka runt mycket och gå in för att sälja bilder. då skulle jag vilja ha en tröja :) eller är de överdrivet? :)

denna tröja kan man gröa hur man vill.. med tryck.. och text. på  http://www.spreadshirt.se/

:)

Metinia
0

En tröja är en jättebra idé, jag har själv en t-shirt (som jag också beställde ifrån Spreadshirt)! Det hjälper kunderna att hitta en på plats och fler kommer fram och pratar med en.

Minikritkik på din tröja: Jag tycker att du ska skriva Fotograf eller hästfotograf i fram också - inte bara ditt namn. För om man ser din framifrån vet man ju inte riktigt vem du är ändå, det viktiga är ju att meddela att du är fotograf. Annars snygg design!

Tatchit
0

Supersnygg ! :D Skulle också vilja ha en… Får se om jag sakffar någon. Men superbra ide ! :) Och jättesnygg design !

"The stars tonight will brighten our faces our minds will be racing along with our hearts
Intertwined with love
The magic of us"

xoxo

maja awesome,

NSphoto
0

Jag har själv en själv, men bara hunnit använda den en gång (klubbtävling) men där vet alla redan att jag fotar (: Jag delar också ändå bara ut bilderna på klubbtävlingar, säljer ej dem. Har dessa tävlingar mest som träning ^^

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Lisaandersson96
0

Tack! :D ja för de är ju lättare för folk att våga gå fram och prata med en också då:) om det står att man säljer bilder och så… för annars kanske dom inte vågar komma fram :)

Jag funderar på en sån tröja faktiskt :P de är ju bra att man kan designa en egen tröja på nätet och sedan skicka efter den :P

jo.. ska man ta betalt för alla bilder :o? som till sånna bekanta :P?

NSphoto
0

Det med betalt får man ju välja själv, vissa ger bort bilder och andra tar betalt, själv ger jag bort alla bilder från klubbtävlingar så länge jag nämns vid publicering av bilden/bilderna (:

Annars har jag bara fotat på två större tävlingar, och på en blev jag tillfrågad om hon kunde få bilderna, på grund av den dåliga kvalitén på dem så gav jag bort dem helt gratis (:

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Lisaandersson96
0

Okej, ja är bilderna lite halv kassa så vill man inte ta betalt för dom :/.. har man otur kan de ju leda till dålig puplicitet :/ // :)

Niklas
0

Jag har svarta pikétröjor med loggan/hemsidan broderad på ryggen. Dem använder jag när jag fotograferar vid evenemang.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Lisaandersson96
0

okej!:) ja funderar på att fixa en sån tröja ja med :P