Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 688 ggr
NSphoto
0

Officiell fotograf - sponsring

Nu är det så att jag ska sponsra tre klasser på en dressyrtävling jag ska till och fota som officiell fotograf på min hemmaklubb. Jag ska sponsra de tre klasserna som är och detta med en sorts "presentkort".

Någon som har några tipps på hur dessa skulle kunna se ut? Vad man kan skriva eller liknande (:
Tacksam för svar!

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

eefoto
0

Skulle det inte vara bättre att du sponsrar med en valfri utskrift?:)

Erika, ~värd på dressyr~

NSphoto
0

Det är ungefär vad det är, jag tänkte att dom skulle få välja vad dom vill ha (: Så för en viss summa får dom välja vad dom vill ha, men ja. Det ska mer bara vara då jag inte kan skriva ut på plats och har heller inte egen skrivare, skall dock köpas in, (skickar efter) så jag kan skicka den till dem senare, så det ska fungera ungefär som ett värdebevis.

Men så man kan typ skriva något i stil med:

Grattis till segern i *klass*.
Härmed har du vunnit en en valfri utskrift eller 2 högupplösta digitalbilder på dig och din häst.
För bilder kan du mejla till: ns-photo@hotmail.com
Eller titta i arkivet på www.NS-photo.weebly.com för att välja bilder.

Lycka till i fortsättningen!

Mvh Nikita Svensson

Ser det bra ut eller bara dumt?

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

NSphoto
0

Juste, sen så ska dom kunna skriva ut bilderna själv sen om dom vill det (:

//Nikita.S

NSphoto
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har suttit och pilat lite med en nu. Tog textren ovan som ett exempel. Snälla säg verkligen vad ni tycker! Behöver all hjälp jag kan få! (:

//Nikita.S

NSphoto
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag bestämmt hur dom ska se ut, så jag skulle vilja ha lite "kritik" på dem om det går bra (:

Alla kommer se ut som denna, utom att klassen samt bilden ändras.
Då jag inte har tillgång till skrivare i färg så kommer jag inte kunna erbjuda utskrivna bilder, men detta skall fixas. Därav är de också i B/W.

//Nikita.S

eefoto
0

#5 Jag tyckte den var bättre än #4.:)

Erika, ~värd på dressyr~

[Minivirk]
0

Håller med, #5 är bättre :D

Shamandaliex
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gillade den senaste i svartvitt bäst. Kanske hade jag velat ha lite mer luft mellan texten "Eller titta i arkivet…." gentemot hästen. Ringen i bakgrunden kanske stör lite, jag hade hellre fortsatt med linjerna/konturen du hade nere i hörnet. Men nu ska jag inte klaga massa här ^^ Det är bara petitesser och en smaksak!

Kika gärna på min blogg där jag skriver om allt inom fantasy!

- Fantasygrottan

NSphoto
0

Okejj, tack för alla era kommentarer! (: Då behåller jag denna som den är då. Får ta och skriva ut dom när jag får tid då :D

//Nikita.S