Kritik: Sommarbilder
Säg väldigt gärna vad ni tycker! :)
Med vänlig hälsning
Andrea, Doris, Stella, Lily, Otto och Elsa
Grisarnas blogg hittar du här.
Helt underbara bilder! Alltid gillat dina bilder (:
Har faktiskt ingenting jag kan komma på just nu som jag inte gillar, färgerna är underbara likaså ljuset. Fölet är superglligt och du får verkligen fram känslorna i bilderna!
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Åh, tack vad glad jag blir! :D
Med vänlig hälsning

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättehärliga bilder! Fina färger och allt - om än nååågot ljusa; du skulle nog få med mer detaljer om du hade ställt in så att du inte får in lika mycket ljus. Och bild nr 3 är dessvärre tagen i "fel" del av steget.
Annars tycker jag verkligen om dem - du har fångat en härlig känsla!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Första bilden är helt underbar, bra komposition och fina färger. Sista bilden är ett klockrent sommarporträtt, verkligen fina bilder.
Har du någon hemsida där man kan se mer av dina bilder?
/Malin, medarbetare på Engelskt Fullblod
www.ingaballar.blogg.se
"There are fools, damn fools and those who ride in steeplechase"
Tack så mycket! Nej det har jag inte, funderar dock på att fixa en. Men jag har en blogg, materiellt.blogg.se, där jag slänger upp foton ibland!
Med vänlig hälsning
grymt fina bilder, hittar inga fel (:
Oj, tack så mycket!
Har förresten en hemsida nu men är inte riktigt klar än. andreasall.weebly.com, kolla gärna (:
Med vänlig hälsning
Fina bilder, kanske lite dålig kontrast i dom.
Tittade på din hemsida, väldigt fin och harmonisk. Där hade bilderna du lagt upp här i tråden lite mer kontrast och såg mycket bättre ut tycker jag. Dock tänkte jag på att du har väldigt många hoppbilder som är ganska lika varandra. Du kanske ska rensa lite och ta ut de bästa om du har tänkt det som en portfolio? Det kan annars bli väldigt jobbigt att titta på alla om de är lika, man vill hellre ha variation tycker jag :)
Tack! :) Det är inte riktigt en portfolio. Jag fotar mycket på tävling och så och om någon är intresserad så kan dom gå in där och kolla om jag lagt upp någon bild från tävlingen på ekipaget. Hoppbilderna jag la upp ligger också uppe på min ridklubbs facebooksida. Men du har ju rätt det du säger, att man hellre vill ha variation. Så jag ska nog ta bort några i alla fall.
Med vänlig hälsning
Tackar!
Med vänlig hälsning