Grand Prix Kür Strömsholm
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skulle nog vilja ha sett mer skärpa i bilderna. Dem två övre bilderna får ett konstigt ljus när du redigerat dem med den gulaktiga tonen
#3 - mer skärpa? Okej, de är skarpa i grunden och den nedersta är lite skärpt i redigeringen.
De två översta har jag använt ett action på som heter Coffee - smaken är som baken, själv är jag tokförtjust i just den där gula tonen nu :-)
Men tack :-)
Jag är helkär i bilderna! Speciellt den första. Helt underbara =)
Lite OT fråga, men blev så nyfiken, vart hittar man denna action som heter Coffee? :D
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Gillar effekten! Snygg action.
Första tycker jag är riktigt bra, men är inte jätteförtjust i kompositionen. Tycker den känns lite väl avkapad vid benen. Hade nog föredragit en tightare beskärning, mer inzoomat och fokuserat på ryttaren.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#5 - TACK! det är gratis actions, ska gräva fram länken. Bara att ladda ner och köra. Samma kille har gjortett annat gratisaction som heter Dim and jaded som jag har använt på bilden i det här inlägget.
#6 - jag är inte heller helnöjd med kompositionen men jag ville inte ha med dressyrstaketet heller - det blev liksom inte bra ändå - om man tightar upp den från höger kanske… Tack för god input
#5 - Varsågod http://davidnanchin.deviantart.com/gallery/3725829
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
4#: Jo jag gillar färgen så, men jag tycker det blir ett platt ljus eller vad man ska säga över hela bilden som förstör det. Sen vet jag ju inte hundra på om det är färgen som gör det eller någon annan redigering du använt dig av :)
Tycker det saknas lite skärpa på hästen,
#8 Tack så väldigt mycket! :D
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Jag gillar färgerna, men benen är aldeles för avkapade och sen blir det för mycket ovan för huvudet tycker jag (på bild #0) men annars var alla bra tycker jag =)
(OTF - Vart hittar man action grejen när man väl laddat ner den och sen upp den i photoshop?)
That that don't kill you can only make you stonger
#11 Window - Actions om du redan har den i photoshop (:
//Nikita.S
#12 Tack =D
That that don't kill you can only make you stonger