Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 14-marknadsföring
Läst 1003 ggr
Diizkmedel
0

Kritik - Loyaut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna vilja ha lite kritik på denna loyaut jag tänkte ha på min hemsida (om den är bra) Ni kan gärna vara hårda med kritiken och då även säga hur jag kan ändra det osv ;)

OBS! BILDEN ÄR BARA TILLFÄLLIG, DET SKA VARA EN HÄST BILD DÄR SEDAN SOM JAG KOMMER ATT TA I HELGEN ;)

That that don't kill you can only make you stonger

selfrejection
0

Jag tycker den var fin, lite egen men enkel på ett bra sätt :) Dock tänkte jag på att du blandar engelska och svenska i "loggan" och menyn. Jag tycker det blir lite förvirrat, bättre att hålla sig till det ena eller det andra så att säga.

Diizkmedel
0

#1 Tack =) Jo, det ska vara på engelska, jag tänkte bara inte på att ändra menytexten. Tack för att du sa det =)

selfrejection
0

#2 Okej :) Jag tänkte också på att du kanke ska skriva Horse & Nature photografer istället för photograf, för nu syftar du på bilderna, men photgrafer syftar du på att du är en fotograf. Är du med på vad jag menar? :)

Anna
0

Det stavas även photographer, inte photografer… :) Annars håller jag med #3. Och ska man vara petig heter det inte horse photographer utan equine photographer.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Diizkmedel
0

#3 & #4 Tack! Super shyst att ni säger det =D Jag är inte så bra på engelska men ska vara i USA ett år, så kan ju vara smart då att skriva allt på engelska och inte på svenska ;P

Och sen har jag en liten fråga, sitter nature och photographer ihop eller ska dem särskrivas? =)

Anna
0

#5 Vad kul! Lycka till!

annaattlid.se

selfrejection
0

#4 Det är inte alltid lätt när man tänker en sak och ska skriva en annan, haha :p

Diizkmedel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kmr den rättade variationen =)

Anna
0

#8 Fortfarande lite stavfel… :) Photographer, inte photografer. Och portfolio, inte potfolio. Annars bättre!

annaattlid.se

Diizkmedel
0

#9 Tack, lol, jagt mst verkligen börga kolla bättre innan jag sparar :P