Kritik - Dressyr
Putt:)
Superfina bilder ! :D vad använder du för kamera / objektiv ? ;)
"The stars tonight will brighten our faces our minds will be racing along with our hearts Intertwined with love The magic of us"
xoxo
maja awesome,
Jättefina bilder, bra skärpa och ljus. Sista bilden tycker jag dock hade gjort sig bättre liggande, blev så mycket luft ovanför ekipaget. :)
tycker absolut inte att det gör någonting med luft ovanför ekipaget! Det är bara snyggt och gör bilden mer konstnärlig och inte som ett typiskt tävlingsfoto :D Jättefina bilder alla tre ;)
#4 Jag använder mig av Nikon D7000 + 55-200mm objektiv:)
#5-7 Tack så mycket:)
Någon mer som har något att säga?:)
Tråden är läst 299ggr, ingen som har något att påpeka, dåligt som bra?:)
Tekniskt sett är alla tre bilderna jättebra. Min favorit är ettan - ett dressyrfoto i en lite annorlunda vinkel. De andra däremot är inte lika bra, främst kanske för att jag personligen inte är så förtjust i dressyrbilder snett framifrån, man "ser" inte ekipaget på samma sätt då.
#10 Okej, lite nyfiken på vilken vinkel du skulle vilja se dressyrbilder i:)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#11 - från sidan, rakt framifrån, bakifrån, snett framifrån funkar om det inte är så skarp vinkel mot motivet. Missförstå mig rätt - bilderna snett framifrån tycker jag personligen funkar sämst när ekipaget går på böjt spår, annars kan det gå.
Men det här är mina personliga åsikter.
#12 Okej, bildmässigt kan jag nog hålla med om men hästar ser mer "samlade" ut på böjt spår men det är bra med olika åsikter;)