www.fridawestergrenfoto.se
I den här tråden kommer jag skriva när jag har uppdaterat hemsidan med mera.
Hemsidan har under de senaste månaderna haft ett uppehåll, men startar nu upp igen. Flera nya bilder finns att se i galleriet och arkivet är uppdaterat med fler tävlingar.
Mvh Frida Westergren
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
Snygg sida! Och dina bilder är riktigt fina!
Roligt förresten att du också fotar i gbg, vi kanske ses på någon tävling, ;)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#1 Tack! Det kanske vi gör :)
#2 Tack så mycket! Jag har mitt webbhotell på manufrog och domännamnet på loopia.
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
Snyggt och bra färgval. Hade önskat bilderna i menyn som klickbara.
Är du intresserad av ett länkbyte?
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
#4 Tack så mycket! Då ett flertal personer har påpekat det nu så kommer jag ändra det inom kort, tack för att du sa till!
Tyvärr gör jag inte några länkbyten just nu, men kommer rensa bland mina länkar och om jag får någon plats över då så hör jag av mig.
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
Nya bilder från Bassholmen
Var den 8 maj på Bassholmen tillsammans med Ida Lundahl och fotograferade på det årliga hingstutsläppet. Bilderna finns nu att se på hemsidan för er som är intresserade.
Galleriet är för tillfället under uppdatering, så det fungerar inte att klicka på mapparna. Det beräknas vara klart senast på torsdag.
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
Bra jobbat på Bassholmen!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#7 Tack så mycket, roligt att höra!
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
Hemsidan har nu uppdaterats. Samma layout men med annan färg och nytt upplägg. Nya bilder är även på väg in i portfolion.
Undrar sedan om det är någon som vet hur man ska göra för att få bort mellanrummet mellan rutan och kanten.
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
Snygg sida! :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#10 Tack så mycket!
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
Din hemsida är helt underbar! :) Älskar bilderna också, du är otroligt duktig!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken fin hemsida! Och du tar verkligen fantastiska bilder.
fin hemsida och riktigt fina bilder!
Men när man klickar på bilderna i portfolion så blir det väldigt konstigt, iaf för mig. Den första bilden kommer inte alltid upp, sen om man vill klicka till nästa bild så kanske det blir den första, eller så blir det den andra men i fel "format". Alltså, dom som ligger ner står upp och dom som står upp ligger ner. Så var det iaf när jag kollade bland hästarna och lite på fåglarna.
Vet inte, det kan vara min dator det vet ju inte jag. Men du kan ju kolla och se om det är något sånt eller inte :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#14 Så har det blivit för mig med, använder du firefox? För det kan vara det, för när jag tittar i explorer så ser det helt normalt ut :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Wow va snygg hemsidan är :D
Mycket fina bilder också =)
jaha, då är det firefox. Irriterande att man ska behöva byta webbläsare om man vill kolla på en hemsida ändå :p
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Tack så mycket för alla fina kommentarer! Uppskattar att ni gillar både hemsidans utseende och mina bilder!
#14 Är medveten om att det inte fungerar helt korrekt, ska ta och kolla igenom koderna när jag får tid.
-
En uppdatering av hemsidan är på G då jag ska få in fler sidor i menyn och lite nytt info och nya bilder. Detta förväntas ta lite över en månad att få klart då även själva layouten ändras något. Kan dock hända att det blir klart tidigare, alternativt lite senare.
Hälsningar Frida
fridawestergren.com