Kritik: Blommeröd
Igår besökte jag Scandinavian Open Championships på Blommeröd, vilket resulterade i en hel del bilder.
Nikon D300s + Sigma 70-200/2,8
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ronjanyman.se
ronjanyman.se
#3, smaksaksbild
ronjanyman.se
Gillar alla bilderna, även 3:an något lite annorlunda och stilfullt! Bra jobbat! :D
Superfina bilder! Älskar dem allihopa. Kan inte komma på något som inte är duper i dessa, även bild #3 tycker jag är riktigt snygg!
Bra jobbat! :)
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
#4,5 Tack så mycket!
ronjanyman.se
Riktigt snygav bilder, man får verkligen leta för att hitta något att kritisera! Men jag ska försöka ge något vettigt om varje bild :)
#0 Färgena, skärpan och kontrasterna är klockrena på den här bilden. Hade dock önskat lite mer luft under bilden och kanske pytte lite mindre luft på vänsterkanten.
#1 Jätte fin bid. Fick tänka efter extra noga här, och om det vore något så är det väll om man försökte klassa det som ett klassiskt porträtt (likt såna i hingsannonser, m.m.) så skulle helst båda hästens öron vara vinklade rakt och hästen högra öga skulle inte visat lika mycket ögonvita. Men jag älskar hästens höga hållning och bilden som den är.
#2 Skithäftig bild, en definitiv favorit för mig. Det enda vore väll att jag helst sett bilden beskuren strax under manens slut istället för precis innan.
#3 Skitskön bild! Måste säga att hästen påminner lite om en lama från den vinkeln x) Snygga färger, snygg pose, jag älskar blicken och den knivskarpa skärpan.