Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 05-kritik-närbilder
Läst 677 ggr
Animal-3
0

Kritik-Human and horse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Slänger upp yttligare än kritiktråd. Vill verkligen lära mig detta nu. Har en bild från förra tråden jag ska sätta mig och omredigera lite efter lite feedback.

Dessa bilder som kommer nu tog jag en dag i stallet på mig och min kille med självutlösaren.
Tanken bakom bilderna var väl lite bandet mellan häst och människa. Att vi små varelser får äran att hantera, leva med och röra dessa underbara varelser.

Bild 1:
En personlig favorit, skärpan sitter inte hundra men jag personligen gillar det lite oskarp.

Animal-3
0

Bild 2:
Lite annan vinkel och kontakt, mer skärpa i denna bild med.

Animal-3
0

Bild 3:
Tog med ögat i denna. Denna är liksom den första något oskarp.

Animal-3
0

Bild 4:
Sista bilden då, lite svårt att välja bilder. Men blev denna då den skillde sig lite från de andra jag tagit.

[Agilityvovven]
0

Jättemysiga bilder :) Oskäpan tycker jag inte gjorde något, det gjorde snarare bilderna bättre, det passade in.

Animal-3
0

#4 Tack!

Lueur
0

första bilden blev helt förälskad i! Den lätta smekningen och att den inte är skarpt är en fantastisk kombination :) Bra jobbat!

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

julia-saga
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

2:a bilden var helt magisk. känns som att man lever sig in i bilden. riktigt bra jobbat! tycker det passade att den inte var knivskarp. vad har du för kamera? Glad

jojjehanna
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tycker du har lyckats bra med väldigt fina bilder, oskärpan gör mig inget.

Animal-3
0

#6 tack så mkt:)

#7 Tack! En Nikon D90, 70-300 sigma objektiv. Men det är svårt att få helt skarpt med självutlösaren när Peewee (min häst på bilden) har svårt att hålla huvudet stilla^^

#8 Tack!