Kritik - Dimmritt
Var ute för ett tag sen och fotade en kompis och hennes arabvalack. Vi körde "tema" med kostym och ungerskt träns. Dagen till ära var det dimma - såpass tjock att man knappt fått upp kameran förens linsen var full av vattendroppar, så lite mindre hade inte suttit fel.
Var ett tag sen jag gjorde något ordentligt i fotoväg, så jag tar gärna lite feedback på ett par av de som jag tyckte såg helt ok ut. All kritik är välkommen!
Jag gillar bilderna! Dock hade jag velat ha med hela hästen på första bilden. Bilderna känns som att de är tagna ur en saga.
Underbara bilder! Bilden då hon sitter ner vid hästen är just för underbar, otroligt vacker!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Sjukt coola bilder!
4# hm, jo jag kan nog hålla med dig där. Är lite väl benägen att tighta in bilderna för mycket, så det är definitivt lite av en akilles-häl ;) Men som sagt, jag håller med dig, nu när du säger det!
Tackar och bockar så mycket för den fina kritiken från alla!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sinnsykt bra bilder, ja!
Magisk stemning og harmonisk ekvipasje med behagelige farger.
BRA! :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gillar egentligen verkligen inte "kostymbilder", men dessa var otroligt vackra! De tre första är helt fantastiska. Du ska vara riktigt stolt!
Åh, tack så mycket, vad kul att höra!:D Det här var första gången jag gjorde något med ett tema bakom, så vad kul att höra att folk verkar tycka att det lyckades rätt bra!