Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 06-kritik-övrigt
Läst 2037 ggr
PaulineH
0

Kritik - Dimmritt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute för ett tag sen och fotade en kompis och hennes arabvalack. Vi körde "tema" med kostym och ungerskt träns. Dagen till ära var det dimma - såpass tjock att man knappt fått upp kameran förens linsen var full av vattendroppar, så lite mindre hade inte suttit fel.

Var ett tag sen jag gjorde något ordentligt i fotoväg, så jag tar gärna lite feedback på ett par av de som jag tyckte såg helt ok ut. All kritik är välkommen!

PaulineH
0

bild 2

PaulineH
0

bild 3

PaulineH
0

hm… vet inte varför thumbsen blir i closeup… testar en gång till för att se om det funkar bättre nu.

selfrejection
0

Jag gillar bilderna! Dock hade jag velat ha med hela hästen på första bilden. Bilderna känns som att de är tagna ur en saga.

Mari
0

Underbara bilder! Bilden då hon sitter ner vid hästen är just för underbar, otroligt vacker!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

superboy77
0

Sjukt coola bilder!

PaulineH
0

4# hm, jo jag kan nog hålla med dig där. Är lite väl benägen att tighta in bilderna för mycket, så det är definitivt lite av en akilles-häl ;) Men som sagt, jag håller med dig, nu när du säger det!

Tackar och bockar så mycket för den fina kritiken från alla!

Hestekunst
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sinnsykt bra bilder, ja!

Magisk stemning og harmonisk ekvipasje med behagelige farger.

BRA! :D

karinlindberg
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gillar egentligen verkligen inte "kostymbilder", men dessa var otroligt vackra! De tre första är helt fantastiska. Du ska vara riktigt stolt!

PaulineH
0

Åh, tack så mycket, vad kul att höra!:D Det här var första gången jag gjorde något med ett tema bakom, så vad kul att höra att folk verkar tycka att det lyckades rätt bra!