(H) Kritik - L&B
Skulle vilja ha kritik på dessa bilder som jag fotad på min kompis och sköthästen :) Jag själv är otroligt nöjd med bilden men skulle vilja veta om det finns något jag skulle kunna ha gjort bättre, och om jag kanske ska tänka på något till nästa gång! (:
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
//Nikita.S
//Nikita.S
Älskar första bilden himmla fint ljus och fina färger! Den sista ser dock lite väl kontrastrik ut ;o

Jättefina motiv! :) Den tredje har fått lite konstig redigering, det hade varit snyggare om kontrasterna mellan motivet - himmel var lite mjukare :) Annars jättesött!
#4 Tack så mycket :) Kan hända, fast jag älskar bilder som nästan har för mycket kontrast… kanske lyckades lägga på en aning för mycket :)
#5 Tack! Jo jag vet, ska försöka fixa det :)
//Nikita.S

Gör så! Den sista gillade jag starkt, precis lagom kontrast :)
#7 Tack igen :)
//Nikita.S