Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 600 ggr
j114
0

Kritik: Tömmkörning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har igentligen ingen tanke bakom bilden, men jag tycker det blev en rätt häfftig endå. Färgerna blev starka, villket jag tycker om. Man får se lite ur människans perspektiv.

Men vad tycker ni?

Jaqueline

Anna
0

Ja den blev rätt häftig. Dock tycker jag att DOF (skärpedjupt) är ganska mycket för kort, nu ser man nästan inte att det är en häst framför. Hade du lagt ut den på foto iFokus och inte nämnt att det handlar om tömkörning tror jag inte många hade upptäckt hästen framför människan. Hade du haft ett kortare DOF hade bilden varit kanon!

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

ciss
0

Säger samma som Anna. Men annars var bilden otroligt bra!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

j114
0

#1 Tack för komentarerna! Det var lite meningen att hästen inte skulle vara iFokus. Men jag kan se vad du menar, att det är lite väl mycket.  För mig är det ju självklar att det är en häst där, bara för att jag vet det, då tänker man ju inte på hur andra ser det. Det är det som är så bra med att man kan få veta vad andra tänker om bilden!

Jaqueline

j114
0

Här är en till bild jag tog i samma veva. Älskar perspektivet med staketet, Ljuset på hästen, uttrycket och färgerna. MEN så har jag kapat öronen! han kom så fort på, så jag hann precis inte få med öronen i bild. Man blir så frustrerad! Säg gärna vad ni tycker i övrigt om bilden.

Jaqueline

Anna
0

#4 Tror att du glömde bilden. ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

j114
0

Jag vet, och jag får verkligen inte in den!