Kritik - Siluett

Jag kan inte säga annat än ett stort wow. underbar!
Ska jag vara något kritisk så måste jag säga att fönstrets/dörrens övre hörn tv är lite för överexponerad och drar till sig aningens för mycket uppmärksamhet, hade den varit i samma fina toner som resten av dörren hade den blivit exemplarisk. Men i det stora hela, en fantastisk bild!

woow!
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Jag älskar den också!
Röken och dammet tillför textur och rörelse i fotot. Färgerna är underbara, likaså vinkeln.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jättehärlig bild! Otroligt fint motiv som utstrålar kärlek! Jättefint ljus med dammet som ur omkring dem och härlig fin skärpa!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
håller med alla över! Den är verkligen underbar och du har fått till den där lilla extra! Jättefina färger, och ja, allt stämmer verkligen!
Bra jobbat!
Himla fin. Något brusig på min skärm, men.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus

Underbart! :D Kontrast, färg, själva siluetten är bra. ;D Härligt!
Jag har väl redan sagt vad jag tycker men det var väl knappast ngn mer utförlig kritk. Vilket inte alls behövs här för den är HALLONPARFAIT!
upprepar ordet wow :O fantastisk, som en tavla, underbara färger!
JÄTTESNYGGT!
Jag håller med Lovisa om dörrrens/fönstrets övre vänster hörn drar till sej lite för mycket uppmärksamhet. I övrigt jättemysigt ljus som passar till ekipaget. Har inget mer att säga, jätteläckert.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Mycket lyckad bild!
Jätte fint! :D
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Hjälp va snygg!!
Wow! En helt otrolig bild!! Själv stör jag mig inte på vänsterhörnets överexponering, jag tittar bara på hästen och wow - vilken känsla du lyckades fånga!
Tack för alla jättefina kommentarer, det värmer!
Angående det vänstra hörnet så vet jag inte riktigt. Klart att det är överexponerat, men jag tycker inte det stör så mycket. Tycker om fenomenetat att man kan se att det är solens strålar.
kan bara säga wow:D älskar bilden precis som alla andra:)
I love it! Har inte så mycket mer att säga. Wow! <3
Gud vilken underbar bild! :o Riktig härlig känsla! :D
Sjukt fin bild! :o har inget att säga precis, bara wow.
wow 
Jag kan inte säga mycket än det som redan har sagts, WOW är allt jag kan komma på, den var otroligt fin och välkomponerad, jag tycker det inte alls stör den överexponerade delen av dörren/fönstrets, tycker att det var otroligt fint med solens strålar sådär :)
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Letade efter en "Gilla"-kanpp men kom på att det här inte är facebook ;) Men ett stort "GILLA!" :D
http://onepart.blogg.se - En del av mitt liv.