Kritik - porträtt
Hej!
Har suttit och hållt igen på om jag verkligen ska lägga upp bilden eller inte, men då tänker jag " varför inte?". Jag vet vad ni kommer säga men måste bara säga att jag känner inte hästen, jag vet inte vem som äger den, jag fotograferade min sköthäst/medryttarhäst men tog lite bilder på alla andra hästar i hagen så att grimman är på är ingenting jag kan göra något åt och även så vågade jag inte göra för mycket. (:
Vet att jag skulle placerat hästen lite mer åt höger, men jag hade en liten häst bakom mig också som stod och irriterade mig så tja.. :p
men all kritik tas emot, så som färg, skärpa, placering osv..
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Gillar bilden, kanske en aning mörk och skulle vilja se den beskärd, kanske som ett klassiskt porträtt eller man kan ju alltid leka även med beskärning (:Själv tycker jag inte alls att grimman stör, det är något som hör till i hästkretsen idag och det gör att det kan kännas mer äkta ^^
Kan även hända att bilden är lite lite grön, eller så är det jag (:
Men i överlag tycker jag det är en fin bild och en otroligt söt häst (även om nu detta kanske inte har med bilden att göra)
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag gillar bilden! Gillar att det är så grönt i bakgrunden. :) Fast dock så känns det lite konstigt att benen är avklippta. Skulle kanske vilja se hela hästen ist. Men det kanske är en smaksak. Annars tycker jag att du har fått till en bra skärpa och så. Fångat hästens blick bra! ;)
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Tycker att bilden var jättefin, färgerna, ljuset, skärpan och hästens blick. Hade dock tyckt att det varit bättre om du antingen tagit med hela hästen eller bäskärt bilden vid hästens bog. :)
tack alla! :)
Då borde ni tycka att den här bilden är bättre?
Kan säga att jag har ännu en bild där det är mer luft under hovarna, men hästen står och skiter (hehe, måste ju passa på
) så den seer inte så bra ut med svansen som sticker ut högst upp på rumpan och så. :p Här syns lite svans, men .. det blåser ju bara!
Medarbetare på Djurfoto
Jag ser ingen svans på bilden o.o Är jag blind?!
http://onepart.blogg.se - En del av mitt liv.
Jo, den sticker ut lite vid typ .. ovanför bakbenet typ :p
Medarbetare på Djurfoto
Ahaaa, där! Men man märker det inte ;)
http://onepart.blogg.se - En del av mitt liv.
Tycker den senaste bilden var mkt bättre! :)