Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 1110 ggr
NSphoto
0

Kritik - Ponny

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle jättegärna vilja ha lite kritik på dessa bilder. Några av mina personliga favoriter (: Fotade under en dressyrtävling på min hemklubb 26 Mars 2011.

Nikon D7000, Nikkor 70-300 4.5-5.6

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

NSphoto
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Andra bilden…

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

NSphoto
0

*putt*

//Nikita.S

denisesalomonsson
0

älskar första bilden!
dock ser hästen lite framtung ut om jag inte ser fel, annars tycker jag det är urläcker!

NSphoto
0

#3 Tack, ja jag älskar den med :D
Kan hända att den gör, jag är inte så bra på det där när i steget man ska ta i skritten, i galopp och trav fungerar det dock bra ^^

//Nikita.S

MyBeauty
0

Älskar också första bilden! Superfin kompsition! :-D Jag har inget att klaga på!

http://Mylifeandbrian.blogg.se

NSphoto
0

#5 Tack så jättemycket! (:

//Nikita.S

NSphoto
0

Haha, hittade min tråd när jag "grävde i arkivet" xD Så jag tar och puttar upp den och ser om man kan få mer kritik på dessa bilder :)

Var inte rädda för att ge kritik! Det hjälper bara mig som fotograf! ^^

//Nikita.S

Adrina
0

Gillar också första bilden! Men den andra är lite ljus/utfrätt.

NSphoto
0

#8 Tack :) Jo, men jag tycker inte det stör, tvärt om så tycker jag det var snyggt ^^

//Nikita.S