Kritik - Hopptävling
Skulle önska kritik på dessa bilder jag fotade sista helgen i Juli på Överkalix RK's hoppmeeting :)
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
//Nikita.S
och så sista,.. #4
Just denna är lite speciell då jag lyckades överexponera den ganska kraftigt (vilket dock inte syns så mycket, konstigt nog, fick en bild som det syns mer på men det är ju 4 bilder/inlägg och denna var bättre tekniskt sett), men när jag ökade kontrasten ganska kraftigt så tyckte jag det gav en snygg effekt :)
//Nikita.S
Tycker du lyckats superbra men kan ändå inte låta bli att fundera på hur framförallt bilden i inlägg 2 skulle se ut om den var liggande istället för stående :)
#4 Tack! :) Jag fotade dem stående då det var en massa störande saker både i förgrund och balgrund, dom har bland annat en stor elstolpe på ridbanan till höger på bild 1 och 2. Så hade jag haft dem liggande så hade den kommit med, vilket jag själv inte hade tyckt varit så snyggt :)
//Nikita.S
Förstår din tanke och det är fortfarande superfina bilder :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Älskar första bilden, detaljerna, färgerna, allt. Dock stör jag mig på bild 3# Hindret ser ut att nästan slå i hösten nos om du förstår hur jag menar.
#6 Tack ännu en gång :)
#7 Tack, joo nu när du säger förstår jag vad du menar, men finns inte så mycket att göra åt det :)
//Nikita.S