Söker referens bilder
Jo det är såhär, jag skulpterar med lera (Cernit och Sculpey) och för någon dag sen så bestämde jag mig för att jag ska försöka mig på en häst.
Jag älskar arabiska fullblod så självklart är det en sådan jag vill göra.
Jag har redan börjat med grunden, men behöver mer specifika bilder på vissa detaljer så som ögonen och ådrorna som man ser i hästens ansikte.
Sen skulle jag även behöva bilder på olika svansföringar så jag kan bestämma mig för vad som blis snyggast.
Häst i rörelse eller som står stilla, spelar ingen roll, jag vill kolla in båda alternativen då jag inte har bestämt benställningen än.
Jag vill inte ha mobil bilder då jag vill se detaljerna så tydligt som möjligt i bilden.
Så har ni snygga bilder på araber där man verkligen ser hästens helhet och dom typiska arab dragen så sätt gärna in dom bilderna i tråden.
Jag kommer enbart att använda bilderna för eget bruk.
Tack på förhand!
/Camilla
Jag har en hel del arabbilder som jag tog under en sommarutställning (och uppvisning) förra året, skulle det passa tro? Jag har t.ex. den här -->
Den här bilden är mer en uppvisningsbild, men jag har en del porträtt och utställningsbilder också. Jag har många, många fler bilder, som jag isf kan maila till dig eller så om du tror att de passar.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Det skulle vara jätte snällt om du vill låna ut dom.
Porträttbilder speciellt är jag intresserad av och även utställningsbilder och gärna så högupplöst som möjligt så jag ser detaljerna bra. Bilden som du visar duger utmärkt för att se svansföringen och benställning.
Min mail: camilla_Girl_85@hotmail.com