Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 1038 ggr
jennyliljedahl
0

Vad hände?

Vad hände med fototävlingen? :)

www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

Juicy
0

Vi håller på att välja finalister, omröstningen kommer upp snart.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Adrina
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kom igen nu, är suuuupernyfiken Flört

Helena-S
0

Ja, jag är också jätte nyfiken, snart två veckor sedan det skulle varit uppe ju Glad

[Sillen-91]
0

Jo, men tänk på att dom kan ha mycket att göra, som är utanför Hästfoto ;) Dom lever också ett liv som vi :P

Hilevij
0

#4 du har helt rätt! Man måste ha förståelse för att dem inte kan lägga all sin tid på sajten. Dock tycker jag att dem inte borde sätta upp deadlines för sig själva som dem förmodligen inte kommer kunna hålla, vilket jag tycker att dem borde ha tänkt igenom med tanke på att dem nästan alltid blir försenade med fototävlingarnas resultat och omröstningar.

jennyliljedahl
0

Håller med #5! :)

Ha hellre en två veckor senare deadline än att ha en direkt efter avslutad tävling och missa den med två veckor :)

..men jag förstår att det kan vara svårt att hinna med :)

www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

Adrina
0

Hallå? Någon hemma? Har kollat de senaste dagarna och de flesta Medarbetare är ju inne varenda dag… Det kan ju max ta en halvtimme att välja ut finalister och skapa en tråd.

Anna
0

Jag ber så jättemycket om ursäkt för detta! Ni har helt rätt i att det borde vara lätt fixat och inte behöva dröja såhär länge, det är dålig stil av oss att sätta deadlines vi inte kan hålla. Vi ska verkligen se över detta.

Jag har varit bortrest men ordnar det nu direkt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Juicy
0

Precis som Anna säger är det tråkigt när det blir såhär och vi ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. För min del har det inte gått att infoga bilder i tråden så jag har inte kunnat lägga upp den.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny