fotografera hästar på ridskola
hej!
Jag börjar fundera på att innan allt regn bara öser ner att kanske prata med ridskolan här om dom kanske kan tänka sig att ha lite bilder på sina hästar?
Då menar jag att jag kommer, dom fixar hästarna hur dom vill ha dom (alt. att hästarna går i hagen, vet ju inte), jag fotograferar, dom får bilder om dom vill ha på sin hemsida och sen om dom nu vill ha någon extra bild på tex en häst så får dom köpa till det.
ofta har dom ju där man kan se deras ridskolehästar, tänkte om man kanske kunde ta och tex fotografera bilder till det och så kan dom få 1 eller 2 bilder per häst och om dom vill ha fler får dom köpa till? :)
Vad tror ni om tanken? Tror ni dom kommer vilja ställa upp? Om dom inte vill så kommer jag ändå fråga om jag får komma och fotografera hästarna utan att någon är med (om inte en kompis förstås som går där och rider).
det enda jag vill just nu är egentligen att fotografera hästar utöver tävlingar och sånt, och att bilderna ska användas utav någon mer än bara mig om ni förstår vad jag menar :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jo men det låter ju bra!
Man kan ju alltid fråga, det värsta man kan få är bara ett nej ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om du inte frågar så vet du ju inte, om dom har en lugn dag (och fula foton på hemsidan ;) ) så tror jag inte det är några problem att dom ställer upp med hästarna. För bra foton = bra reklam. Fast nu utgår jag bara från erfarenheter av min ridskola, som jag fotat åt under flera år :)
jo, jag ska nog skicka iväg ett trevligt litet mail till dom och fråga! :)
Får jag ett nej kan jag ju alltid fråga om jag bara kan komma och fotografera dom i hagen, om någon vuxen är med om dom nu verkligen tycker att det är säkrast och bäst :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto