Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 1244 ggr
[Minivirk]
0

annaefoto.blogg.se

www.annaefoto.blogg.se - min nya hemsida :) Enkelt gjord eftersom jag inte e så himmla bra på det dära…

Metinia
0

Fin sida! Stilren och snygg!

Men en fråga, varför har du .blogg.se som domän om det är en hemsida du driver? Eller är det en blogg också? Det kändes lite missvisande och lite svårt att få grepp om vad sidan egentligen var p.g.a. domännamnet…

[Minivirk]
0

jo jag vet, grejen är bara att jag inte förstår mig på någon annan sida x) Det är därför det är blogg.se. Jag förstår helt enkelt inte de andras uppbyggnad så som weebly elr liknande.

vad kul att du tyckte den var fin :)

[Minivirk]
0

#1 tycker du att det skulle vara bättre om jag hade hemsidan på weebly?

Metinia
0

#3: Ja, det tror jag faktiskt. Blir inte missvisande då.

[Minivirk]
0

Men allt blir bara konstigt när jag försöker göra nåt på den sidan :/ Vet du någon annan?

Michaela-N
0

Eller så köper du bara ett domännamn

[Minivirk]
0

men jag måste ju ha ett webbhotel då? och det kostar väl också?

Metinia
0

#7: Köper du domännamn av t.ex. One, Loopia eller någon annan stor så kommer de att erbjuda webbhotell också för en lite högre slant. Men då gäller det ju att du lär dig hur de webbhotellen fungerar.

[Minivirk]
0

ja, men nu har jag ju listat ut hur weebly fungerar. Kan ju grunderna så då ska det väl inte vara så svårt?

Michaela-N
0

Fixa bara ett domännamn på Webb.se :)

[Minivirk]
0

men om man har webb.se har man webbhotell gratis där också? Elr, hur funkar det?

Michaela-N
0

#11 Varsågod, gjorde precis en annaefoto.webb.se som du kan använda om du vill! Glad

Så behöver du inte grubbla mer över den saken.

Metinia
0

#11: Nej, webb.se erbjuder bara namnet, inget webbhotell. Så ha kvar Weebly och koppla sedan ditt (sub)domännamn till webbhotellet.

[Minivirk]
0

men jag förstår inte hur det fungerar att göra en webb.se… försökte hitta men… attans detta går inge bra x)

Michaela-N
0

#14 Jag har redan gjort en till dig. Du behöver inte fundera något mer.

[Minivirk]
0

Men hur kopplar jag det till weebly? ;o Haha, helt förvirrad x)

Michaela-N
0

Vad ska du ha weebly för?

[Minivirk]
0

jag måste ju ha ett webbhotell?

Michaela-N
0

Nej det måste du inte.

[Minivirk]
0

men det kostar ju typ pengar att koppla till blogg.se plus att jag inte vill ha det där längre :/

Michaela-N
0

Lyssna på mig.

Det kostar inga pengar. Du behöver inget webbhotell. Du behöver inte fixa något mer med namnet. Nu har du ww.annaefoto.webb.se

Vill du inte ha webb.se utan blogg.se istället så är det bara att glömma bort webb.se och inte använda det mer!

[Minivirk]
0

okej, men om jag inte vill ha kvar min hemsida på blogg.se? Hur gör jag då?

molllyr
0

låt det bara vara. Det är bra som det är. Du kan skriva antingen ww.annaefoto.webb.se eller annaefoto.blogg.se du kommer till samma sida ändå.

[Minivirk]
0

jag vet att man kommer till samma sida, men vill ändra det… För jag vill ha min sida på weebly istället x)

[Minivirk]
0

jag vill byta så att min när man skriver webb.se så ska man hamna på min weebly sida! ;o

[Sillen-91]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har ett domännamn, på BINERO.SE jag har blogg.se, prata med Cornelia Nellydesign, så hjälper hon dig, dety kostar bara 100 kr / annars att få .se ;) Jag har det.

www.W-FHOTO.se

[Minivirk]
0

men det är kopplat så när man skriver annaefoto.webb.se så kommer man till min blogg.se, men jag vill byta så att jag kommer till min weebly istället men eftersom det är en här på sidan som har fixat det åt mig så vet jag inte hur man ändrar… Så skulle helst vilja att hon bytte, om det går :)