Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 484 ggr
Anna
0

Presentationstråden

Sedan den förra presentationstråden har det tillkommit mängder med nya, aktiva medlemmar härinne, så jag tycker vi tar och presenterar oss på nytt! Vem är du, vad gör du? Lägg gärna upp bilder på er själva och för att nischa det hela så får ni gärna berätta om er fotografering och t.ex utrustning.

Kör på!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Är ny här inne.
Frida heter jag, snart 21 år gammal. Bor ute på landet med mina djur & pojkvännen. Älskar att fotografera.
Har en samsung ES65 digitalkamera som jag trivs bra med, målet är såklart en systemkamera i framtiden.

Har mycket fritid, då jag är arbetssökande just nu. Jag pysslar mycket med mina djur, är ute & går, fotograferar, datorn mm.

Har 2 bloggar: minaunderbaradjur och jagochminamarsvin

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anna
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Anna heter jag, 18 år gammal och har varit Sajtvärd för Hästfoto sedan jag var 14. Bor strax utanför Jönköping, för tillfället med min 20-åriga pojkvän som är från USA, pratar därför engelska vardagligen då han inte kan någon svenska, något jag trivs med då jag alltid haft lätt för och gillat det engelska språket.

Går i skolan, läser sista året i gymnasiet inriktning hästhållning. Tar studentet i vår och efter det blir det ännu mer satsning på det jag vill göra - fotografera. Planerar inte att plugga vidare utan att driva eget och göra vad jag alltid drömt om.

Har sysslat med hästar och ridning i ca 13 år om inte mer, rider för tillfället inte mer utöver den utbildning vi har i skolan men drömmer om att en dag kunna ha häst igen.

Fotograferat har jag gjort sedan 2005, men haft det som inkomst sedan 2007. Fotar idag med Nikon D200, D50, Nikkor 80-200/2.8D, Nikkor 35/1.8D samt Tamron 90/2.8 Di Macro + en massa tillbehör förstås.

På fritiden lyssnar jag mycket på musik, umgås med pojkvännen (eller om jag ska säga sambon), vänner och lite annat. I framtiden vill jag fortsätta med egen företagsamhet och kombinera det jag brinner för - hästar, foto och språk.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se