Kritik: PRE (rörelse)
I juni var jag på Mallorca och åkte ett flertal gånger till ett stuteri och fotograferade. Skulle vilja ha kritik på följande två bilder.
//Frida Westergren | www.fridawestergren.com
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
Otroligt fina bilder! Jag kan inte hitta något som inte är bra med dem!
Lite roligt att hästen på första bilden heter Svensk/Svenska (språket) :)
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Tack så mycket för de fina kommentarerna! Kul att ni gillar bilderna!
Hälsningar Frida
fridawestergren.com

Jättefina! Väldigt mycket action i den första! Gillas :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Båda bilderna är helt fantastiska - jag är väldigt imponerad.
Älskar att den första har en sån enhetlig bakgrund så att den vackra hästen står ut ordentligt, och att den andra bilden har en sån himla fart och känsla i uttrycket på hästen. Bra! Mycket bra.

Helt galet fina bilder! De ser så proffsiga ut! :)
Får man fråga vad du har för utrustning? :) Det är ju självklart fotografen som gör bilderna, men har fått nån dille på att vilja veta vad duktiga människor har för kamerautrustning :)
Tack så väldigt mycket för den positiva responsen! Kul att ni tycker om bilderna!
#8 Min utrustning består av kamerahuset Nikon D300s. Till det har jag fyra objektiv, dock används mitt Sigma 70-200/2.8 flitigast.
Hälsningar Frida
fridawestergren.com
Otroligt fina bilder! Om man ska leeta fel är det på den andra bilden att taket syns och det hade vart snyggare utan, men det tänker man absolut inte på om man inte letar för bilden är så otroligt snygg ändå!
Riktigt bra jobbat!
#10 Tack så väldigt mycket, kul att du gillar bilderna! Håller med om att bilden på Palestino hade gjort sig bättre utan taket i bakgrunden.
#11 Det är bara för att han har fotograferat den hästen tidigare. Han var där 2010 om jag inte minns fel.
Hälsningar Frida
fridawestergren.com