Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 823 ggr
LindaKarlstrom
0

Foton från premieringen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Javisst, jag blev lite besvinen när dom flyttade allt innomhus *muttrar* så då fick jag passa på att fota när dom stod och väntade utanför ridhuset :P

Komentarer uppskattas =)

Bodernog Baron, superpremium hingst från England.

LindaKarlstrom
0

Palten - minishettishingst. Det syns inte riktigt men han travar xD

Resten av fotona hittar ni här:
http://www.pixbox.se/alb370222
(ursäkta copyright-texten)

Anna
0

#0 Riktigt läcker. Snyggt med den enkla blå himmels-bakgrunden! Bra uttryck, bra porträtt. Gillar den skarpt.

#1 Jättesött fångat med underbart uttryck och härligt med vinden i man och svans. Bra beskärning. Staketen i bakgrunden stör, men det är ju inte mycket att göra åt om du inte vill klona, klona och klona lite till. ;)

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

jojjehanna
0

#0 en riktigt läcker bild!

Det är precis så man ska göra, strunta i att fota inomhus och passa på när de är utomhus!

LindaKarlstrom
0

#2. Ja, staketen är ivägen men jag orkar verkligen inte sitta och klona en hel kväll - mitt tålamod räcker inte riktigt till. ;)

Essgarde
0

Underbara bilder båda två, gillas skrapt! Om du har fler bra bilder från premieringen så lägg gärna upp dom. Tror det finns fler här som vill ta del av dina fina bilder ^^,

MVH Fredrika

ElinSa
0

Fina bilder!

Visst är minihingsten palten (one of a kind)?

Essgarde
0

Du hade visst en länk, tittade inte så noga :P

De andra bilderna var också helt underbara

MVH Fredrika

LindaKarlstrom
0

#3. Tack! Ja man får ta det dåliga och göra det till något bra. ;)

#5. Tack så mycket! Javisst, det finns en lkänk där uppe (som du visserligen redan hittat såg jag nu)

#6. Javisst är det han!

jojjehanna
0

Tycker inte du behöver klona bort staketet. Allt är inte perfekt hela tiden och hästar är ju inte i en studio och fotas.

ElinSa
0

Har du inga bilder på shettishingsten som blev godkänd, JR Orlando? Skulle gärna vilja se isf :)

divansson
0

Underbara bilder! gillar kontakten med shettisen. kollade alla bilder  inne på hemsidan, jättefina!  fick en liten tanke om shirehästarna bara.. undrar verkligen hur dom får upp manen på det sättet.. jag menar, hästarna är ju välldigt stora…. jaja, men jättefina!

LindaKarlstrom
0

#10. Den svarta? Inga bra då ägaren inte tog sig tid att ställa upp honom så man fick fota :/ (av vad jag hann se i alla fall)

Vet du vilka mer som blev godkända? Mamma släpade mig därifrån så fort shettisarna hade gått in i ridhuset.

LindaKarlstrom
0

#11. Dom måste nog stå på stege! Annars kan man omöjligt nå upp. Den bruna var över 180 och den vita  171 har jag för mig :)

divansson
0

#13 borde nog nästan de.. inte direkt liten ;)

ElinSa
0

#12 ja, den svarta. Tack för bilden!

Av shettisarna blev bara Orlando godkänd.