Vad inspirerar er?
Vad inspirerar er? Var hämtar ni inspiration när ni behöver den? T.ex andra fotografer (vilka och varför), saker ni ser osv.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Det finns mycket som inspirerar. Internet inspirerar, alltså vissa hemsidor ex. 1x.com. Kollar alltid där om jag är inspirations lös.
Innan jag ska sova och ska iväg på en fotografering tänker jag alltid igenom kameraväskan sedan tänker jag på hur jag vill ha mina bilder. Kan även se bilder framför mig hur jag vill ha bilderna. Ibland om jag får för sig en annan fotografering när man halvsover så går jag upp ur sängen hämtar papper och penna och skriver upp mina idéer! 
Allting inspirerar. Små saker på vardagen, te.x kan jag se en reklamskylt och tänka ''det var fina färger, kanske ska jag ha dem på min nya hemsida?'' inom fotografin är det ofta andras bilder men också väldigt mycket filmer, typ naturfilmer eller sådant som går på Discovery Networks/National geographic. Som #2 skriver jag också ner mina ideér haha. Har en hel sida jag vill göra men just nu saknar jag ett objektiv jag ''måste'' ha.
Häromdagen var jag på en hästtävling & såg ett schabrak som jag tyckte var fint. Nu har min blogg dem färgerna som det schabraket hade.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus