Vad för typ av kameraväska har du?
Hejsan!
Vad har du för typ av kameraväska? Vad ryms i den? Hur mycket kostade den, och var köpte du den? Är du nöjd med den? Blev ganska mycket frågor, men ni får svara bäst ni vill ^^,
/Felicia :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Själv har jag (läs pappa) en liten Tamrac som rymmer 1 EOS 350D m. 17-85mm el. 90 mm optik och en gammal Canonväska som rymmer ett hus m. samma optik + ett extra bredvid. De är bra, men rymmer långt ifrån allt jag önskar… Är på jakt efter en ryggsäck, eller snarare material till att göra en själv :)
Mvh Felicia
Jag har en ryggsäck, en LowePro Flipside 200. Jag får plats med kamerahuset med objektiv påsatt, och två extra objektiv. I ett fack har jag extrabatteri m.m. Kostade mellan 750-800 kronor, tror jag beställde den på Cyberphoto. Och ja, jag är nöjd med den! Det som är lite speciellt med den är att man öppnar den på baksidan, så det känns säkert och bra.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Finns liknande trådar.. :)
Jag har en liten Tamrac (kanske samma som #1 är inte säker) och så har jag en nikon ryggsäck, den var ganska dyr ungefär 2000kr tror jag, tamrac; en kostade ungefär 2-300kr tror jag.
Jag är väldigt nöjd med båda.
#3 Jaså…!? 
Får väl kolla där då.
Mvh Felicia
Har en axelväska, Lowepro AW 100, rymmer kamerahus+telezoom, normalzoom och extern blixt
ska snart investera i en ryggsäck :)
Handlat så mycket på expert i Ronneby så jag (pappa) har rabatt där, betalade 500:- för den

Har en axelväska, lowepro nova 1 aw, den rymmer kamera och ett mindre objektiv. Sen lite småsaker som laddare, usb-kabel, batteri m.m.
Jag har 3 olika kameraväskor. En axelremsväska där det ryms 2 hus, några olika objektiv och massor av småsaker. Sedan har jag en mindre ryggsäck där nederdelen är för kamerautrustningen och ovandelen är för mat och kläder eller liknande. Den sista väskan är väldigt stor och rymmer 2 hus och kanske 5-6 objektiv. Lite klumpig att bära men bra att ha med sig när man vill ha med alla utrustning :)
Jag har en Lowepro Flipside 300. Jag får plats med allt men tycker att den är skitful, så ska köpa ny ganska snart.
Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=464031
Mycket nöjd! Rymmer mycket! fantastiska egenskaper som skyddar utrustningen.
Ganska ful, men den har det jag behöver och jag får plats med min nikon D7000 med både 18-105 mm och 70-300mm på själva kameran och vid sidan av kan jag ha det andra objektivet. Minneskortfack, har ett extra batteri, putsduk och annat bra. Diggar även skyddet man kan dra på när det regnar, är stark sol, blåst och så vidare.. :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto