(M) Kritik - Lodis
Var ett tag sedan jag var här inne, men skulle gärna vilja ha kritik på två bilder jag tog här i slutet av sommaren på lilla fölet Lodis (:
Ris och Ros tack!
Nikon D7000 - Nikkor 70-300 4.5-5.6
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
#2, Vet att manen är väldigt utfrätt, samt att jag skulle ha kunnat redigera bort staketet. Men nu är det så att jag inte gärna sätter mig och gör sånt då jag inte är särskilt duktig, sen tycker jag att det är lite onödigt, det är så det ser ut, och det är väl det man strävar efter som fotograf, att få det se bra ut även om det kanske inte är det vackraste? Det är en del av vad jag strävar mot, att få saker med små skavanker att se vackrare ut. :)
Nikon D7000 - Nikkor 70-300 4.5-5.6
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Jag kan tycka att det ibland passar att det finns ett staket.Som på bilden man kan ju tolka det som att fölet vill "bli fri" från de hinder (staket) som står framför honom.Ett hinder på hans väg lixom.Man behöver inte alltid tänka inom ramarna!Keep up the good work!;)
Erika, ~värd på dressyr~
#2 Tack så mycket! Det var lite så jag tänkte när jag tog bilden, dock blev den inte riktigt som jag velat ha den, hade gärna haft lite mindre bländare så att staketet synts lite mer. :)
//Nikita.S
Åhhåå, riktigt fina färger & kontraster.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#4 Tack!
//Nikita.S
Fina bilder och jag tycker inte heller det gör något att manen blivit lite utfrätt, på vissa bilder kan det störa väldigt mycket men det gör det inte här.
#6 Tack så mycket!
//Nikita.S