Mina underbara
Igår var jag ute och fotade världens härligaste ögonblick. Min syster som har vart gravid och nu är mammaledig red sin käraste häst för första gången på ett år. Lr ja, hon satt på henne och skrittade runt lite då hästen, Maxine, ska föla om drygt en månad. Det var så härligt att se, Fia var som ett barn på julafton, hon har verkligen längtat efter detta. Och eftersom hon gjorde kejsarsnitt så var hon tvungen att vänta ett tag innan hon kunde rida. Bifogar här en av bilderna jag tog. Kommentera gärna, vill veta vad ni tycker om den. ^^,
MVH Fredrika
Man känner glädjen från både häst och ryttare. Bra skärpedjup, skärpa och komposition, hade dock velat se hela hennes ben till vänster. Känns lite avklippt nu och ögonen dras till hennes avklippta ben. Ser ut som om du har ett rödstick i bilden.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Gillade #2 bättre, kanske lite för centrerad nu. ;)
Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jo, det var det som var själva grejen. Valde att ta bort foten då jag tyckte att den blev för centerad. tyvärr har jag inte mer luft på bilden så jag kan ha både foten med, och samtidigt få dem att vara i vänsterkant…bättre lycka nästa gång kanske
MVH Fredrika

#6 Den blev fin, men har inte riktigt bestämt mig för vilken jag gillar bäst
MVH Fredrika
Åh jag älskar det där kvällssolsljuset. Det får mig att smälta och bara tänka på sommar.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#8 Visst är det underbart :D får en verkligen att tänka på de underbara sommarkvällarna
MVH Fredrika