Shetlandsponny
En jättefin bild! Tycker dock att den är lite överexponerad i kanterna, där hästen är vit. Ögat kunde varit lite mer öppet. Tycker inte om grimskaftet.. Hästen hade sett lite emr fri ut utan greimma och grimskaft.. Men det är bara petitesser.. Jättevackert fotografi och jättevacker häst =)

Håller med #1 om överexponeringen. Det vita smälter ihop i bilden. Och stör mig även på hustaket till höger i bilden.
Annars superfin :)
En charmig och mycket söt bild. Jag hade i detta fallet velat ha mer ögonkontakt med ponnyn, som det är nu blir den lite tråkig. Vissa hästporträtt är snyggare när hästen tittar lite snett bakom kameran men då måste allting annat stämma så att bilden inte blir tråkig.
Bra skärpedjup, håller med #1 om överexponerade kanter, speciellt då vänstra undre hörnet. Grimman och grimskaftet kunde du ha skippat även om just grimman inte stör så mycket. Grimskaftet är värre.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Mycket söt ponny! Det är bra skärpedjup, men den är något överexponerad. Tycker inte grimman och grimskaftet stör så mycket, förutom på det ställe där grimskaftet ser ut som det går upp genom ponnyns mule.
Jag håller med de innan som har skrivit. Annars en mycket söt bild!

Tusen tack för era kommentarer! Ska tänka på det till nästa gång.
Angående grimskaftet så är han otroligt sprallig och springer gärna ifrån oss, och det håller vi på att träna på. Vi lade grimskaftet runt hans hals, så vi kunde fånga honom om han sprang iväg. Det ser ut som om han håller på att kvävas, men så är det inte! ;-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag tycker bilden är jättefin! 
Mycket fin bild och ponnyn är helt bedårande. Möjligen att bilden är lite ljus i bakgrunden och att ponnyn ser ut som om den håller på att somna :P prassla med något nästa gång så kanske den vakna rlite och titta på dig.
Annars en mycket fin vinkel och söt ponny! :D
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.