Fjordingar på rad
Kollade igenom min bildmapp och hittade denna fina bild.
Jag har städat upp bilden mycket och ljusat upp den pågrund av motljud vid fotografering.
Skulle vilja ha kommentarer, pos. och neg och även lite tips på redigering om du har. :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Det är en härlig bild, speciellt med alla fjordingar i bakgrunden. De tre längst fram hade kunnat se lite vaknare ut, spetsade öron och högt buret huvud för en ännu bättre bild. Bra redigering, kanske blev lite för mörkt/tappade en del detaljer längst bort vid det mörka området.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#2 Tack så mycket, men det är inte mycket som rubbar dom där hästarna, haha. Pågrund av motljuset så täcker skogen där borta sig själv vilket gör att det ser lite konstigt ut.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Snyggt redigerat, håller med #2. Det enda jag kan komma på är att det ser ut att vara fotat lite ovanifrån. Om du haft kameran i samma nivå som hästarnas huvud hade bilden blivit ännu bättre! =)

Tycker att bilden är riktigt härlig! Ser ut lite som ett vykort. Jag vet inte om du tänkte så mkt när du tog bilden, men jag får en känsla av att du gjorde det. Bra att gräset övergår till grus, samt trevligt med de tre främre hästarnas skuggor och fint med dem i bakrunden. Bilden får mig att titta och stanna upp ett ögonblick. Men det vore som de tidigare har nämt bättre om hästarna hade tittat mer på dig med högre huvuden. Och att du hade gått ner mer på hästarnas nivå.
Bilder är jättemysig med alla fjordingarna i bakgrunden. Jag skulle nog velat att du klippte bort mark framför hästarna så att det inte blir så mycket.
Jätte mysig bild! Lite rolig också! Ser nästen ut som att du klonat fram samma häst 3 ggr på en bakgrund bara, hehe! Mycket fin!
Jaqueline