Prisutdelning
Vilken av dessa tre bilder tycker du demonstrerar ordet "Prisutdelning" bäst? Och vilken bild gillar du mer än de andra? Syftet med bilderna är alltså att demonstrera ordet Prisutdelning, och de kommer eventuellt användas på ridskolan som höll i dressyrtävlingarnas hemsida.
Bild #1
- Är det störande att blommorna skymmer hästens ansikte?
Bild #2
- Irriterande att prisutdelarens huvud är avklippt?
Bild #3
- Borde fokusen vara på hästen istället för ryttaren?
Väntar på intressanta svar!
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag gillade den tredje bilden bäst.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Tycker att alla bilder var jätte fina och att alla speglar ordet "prisutdelning" bra.
Dock tycker jag om bild 3 bäst då den var skarpast och hästen var minst utfrätt, flickans ansikte skuggas helt och det tyckte jag var fint. På de andra bilderna får hon en vit fläck av solen på näsan som tar över lite mycket. Och så tycker jag om att man inte ser så mycjet av prisutdelaren, man ser ju att hon ska få ett pris i alla fall. Dock ser hästen lite trevligare ut på bild 2. Synd att prisutdelaren står mitt framför hästen på bild 1, hästen såg nyfiken ut där.
Men i helhet tycker jag att bild nr 3 blev bäst.
Hälsningar
Jaqueline

Jag tycker att alla tre bilder var jättefina och passade bra för temat. Jag tycker däremot inte som #1 och #2 att den tredje bilden var bäst, utan jag skulle vilja säga 1:an! Lite synd att blommorna skymmer hästen, men det gör inget. Jag tycker att bilden är härlig. Den är perfekt beskuren och med lagom mkt luft runtom. Härlig känsla! Gilllas skarpt :D
MVH Fredrika
Tycker ettan men helst skulle prisutdelarens ansikte ha synts lite.

Jag tycker trean var bäst :)
Trean, tycker jag :)

3:an tycker jag.

Jag gillar 3an bäst.
Anna, Får man fråga vad du skulle använda bilden till, och villken du valde?
Jaqueline

Jag tycker att trean är bäst då fokusen ligger på ryttaren som är den som tar emot priset. Ryttaren är okså den som tar störst plats alltså tycker jag att fokusen ska vara där.
Bra jobbat i övrigt :D
#9 Hemsidan (www.virf.se) hade tänkt använda den men nu använde de tre andra istället. ;) Finns i menyn, Fotogalleri Dressyr.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling