Oprofessionellt?
jag tycker den är fin, Men ser lite naket ut. Kanske en häst som busar loss i snön skulle göra de lite mer "flashigt"
#1 Tack :D Åker till en Häst gård i england i slutet av december, så då får jag förhoppningsvis tillgång att fota en sådan bild ;D
That that don't kill you can only make you stonger
Den får mig att längta efter jul! Jätte fin, jag är väldigt för enkla designer där det är bilderna som "talar". Kanske byta till en mer färgrik och fartfylld bild för att få den stå ut ännu mer!
Men riktigt fin! :)
#3 Tack! :D Ja, jag ska försöka hitta en lite mer fartfylld bild ;D
Du kan få låna en bild av mig, en snöig busig häst bild
Vann månadens bild på Tidningen Ridsport i Februari med den 
#5 Skulle jag? :O Skulle vara extremt shyst!! :D :D Då skulle jag kunna se hur det kmr se ut när jag får tillgång att fota (och min kamera kmr tbx från reperation) =D !!! :D :D
#6 Visst kan du de =) Har du en e-post så kan jag mejla dig den orginalbilden eller så om de går så kan du spara ner den här. På denna jag lägger in här har jag ljusat upp den lite 
Originalbilden har mer luft runt omkring min pålla
Vart vill du ha ditt namn och hemsida/mejl adress? =D
Och WOW! Tror inte jag har blivit gladare av en bild! Man vill bara springa ut och hoppa upp och ner ute i snön med hästen när man ser den ;D
Jag skickar orginalbilden :) Vill du kan du själv redigera eller ljusa upp den eller ja gör vad du vill 
Det är nog den bilden som jag gillar absolut bäst. Där hade man turen att stå på rätt plats vid rätt tillfälle. Jag har gjort en förstoring på den i 40x60 cm i canvas
Så nu är bilden skickad till dig 
Super fint
De är så lite så. Kul att fler gillar bilden 
Finns din sida på Facebook?
? Min hemsida eller om jag e på fb? :D
Tack! Skulle inte kunnat bli bra utan din bild :D
Många fotografer finns på facebook så jag tänkte att du kanske också har en där?
Eller vad har du för hemsides adress?
Jag har inte en än men ska fixa =) Och hemsidan startade jag i förrgår, så det finns bara ngr bilder på den, Inget mer :P Men den heter www.Jezab.com " rel="noopener noreferrer" target="_blank">www.Jezab.com =)
Har du ngn? ;D
Lägger till den ibland favoriter 
nix jag har ingen. Har svarat dig på mejlen 
omg! Tack! =D
Gällande din fråga om det är oproffesionellt att ha ett jultema på hemsidan så tycker jag att det är helt ok, bara det inte blir för mycket med kanske snöflingor som faller ner eller annat som hoppar och rör sig.
Ska jag vara helt ärlig gällande bilden du fått låna nu så tycker jag inte det är så vidare proffsigt att ha någon annans bild på sin hemsida, det tycker jag ger fel marknadsföring - speciellt när man inte klart och tydligt har skrivit ut att bilden är lånad från en annan fotograf.
Men jag kanske har förstått fel? Du kanske bara lånar bilden här för att se hur layouten kommer att kunna se ut med en vintrig hästbild?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#17 Jag håller med, när man gör reklam för sig själv på en fotosida så bör man inte ha andra fotografers bilder. Speciellt inte på första sidan!
Jag ville skriva vem bilden var från men behövde inte då hon får reklam för sin häst ;) Och eftersom att jag inprinsip inte har några bilder förens i december så lånar jag den bara tills dess så jag vet hur det ser ut =)
(min kamera e trasig)
Håller med 17#. ser fel ut och ger fel marknadsföring.
Jag är kanske gammal och trög men varför kalla sig fotograf om man inte har några bilder?!
Om jag var du skulle jag ta den bilden du hade i från början istället, för det är ju din bild inte någon annans. Hade mina kunder sett att jag har andra fotografers bilder att marknadsföra mig med hade de nog blivit en aning förvirrade och trott att jag var skapligt oseriös som inte ens har egna bilder.
Så mitt råd, ha hellre snö bilden än någon annans bild!
Besök gärna min blogg.
#21 Jag har inga bilder för att min data krasha och min kamera gick sönder så den kmr vara på reparation. Men du verkar ju vara villig att låna mig en kamera?
#22 Okej. Har inte ens lagt upp den på min hemsida en så ;)
JAG HAR ÄNDRAT TBX BILDEN NU!
#23 Julklappstips: Önska dig en extern hårddisk så du kan säkerhetskopiera alla framtida bilder 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#24 Önskar dig all lycka till med din hemsida 
#23 Låna dig en kamera? Vart fick du det ifrån?
I övrigt tycker jag det är riktigt tråkigt att du blivit av med dina bilder men kanke du då även ska vänta med din hemsida tills du har något att visa upp som verkligen är ditt :)