Shettis på bete
Hade jag jobbat ännu mer kunde jag tagit bort staketet, men det fick vara :) Nu har jag tagit bort två eltrådar på det röda staketet, två stolpar, en stor elstolpe i bakrunden, skuggan och små fula gräsfläckar och störande saker..
Redigerade bilden ->
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Helt okej kloning vad gäller staket osv men ser verkligen jättekonstigt ut när du tagit bort skuggan. Varför får inte den vara där? Den ger ju djup i bilden.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Håller med #2. Bra redigering men det syns alldeles för bra att det är klinad vid benen. Och en svag skugga behövs enligt mig! :)
Jag tyckte inte det var snyggt att klona bort halmet eller vad det nu är i skuggan, det blev bara 'kladdigt', så tog bort hela skuggan istället
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Hästen ser placerad ut nu när skuggan är borttagen. Dessutom syns det jättetydligt i gräset att du tagit bort skuggan. träna på att göra en snyggare kloning!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
#4. Behåll halmen där i stället än att du ska ta bort den och att resultatet blir mindre lyckcat :)

Den enda halm jag skulle tagit bort är den som hänger i skägget på hästen! ;)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Tycker inte att skuggan störde alls, som de andra säger; det ger bilden djup..