Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 500 ggr
Qayal
0

Vad tyx ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här bilden blev jag ganska nöjd med, men ville bara visa och höra vad ni tycker! :)

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker bilden är jättehärlig. Får på något vis känslan av att ponnyn hoppar hindret i slowmotion, typ häver sig över det, vilket jag tycker är jätte charmigt ^^ Dock är färgerna lite trista och om du beskärde den lite tajtare skulle du få mer fokus på hästen och ryttaren.

Jag rättade till bilden så som jag tycker den skulle vara, hoppas det var ok. Det jag gjort är att jag beskurit den och dragit upp kontrasten samt dragit ner lite på ljuset.

Bra jobbat!
Kram Hanna

Hanna 

Kattapult
0

Bra bild och den blev bättre när kontrasten drogs upp. Dock tycker jag att du borde beskära den så ekipaget kommer i centrum :) Bra jobbat!

Moonstrike
0

tycker som #2

[exsh]
0

#1 bra redigering!

Abico
0

#2 - Tack, fast min tanke var att det skulle vara mycket luft framför efter som det är ditåt hästen ska. Det blir så tråkigt om det bara är en häst + hinder i bild. Men det handlar väl om tycke och smak.

Kram Hanna

Hanna 

NinaToy
0

Det där är svårt tycker jag… att veta hur mycket bild man ska ha framför hästen och hindret, håller med att man ska ha lite eftersom det är ditåt hästen hoppar, men kanske inte riktigt så mycket som du beskärde? Fint annars!