Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 457 ggr
LindaKarlstrom
0

Holländkst Halvblod

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag följde jag med min nya ridlärare när hon skulle tävla sin nya hopphäst för första gången. Både första gången med nya hästen och första gången sen hon fick ryggen krossad under en häst för ca ett år sedan. Men näedå, inte for hon på en hopptävling med sin nya hopphäst utan idag blev det dressyr.

Och dom kom tvåa i båda klasserna :D

Hästen är e: Kenwood ue: Cavalier

Bilden: Han kan då inte se nomal ut! Oj vilket font foto det hade blivit om han inte hade gjort fula miner. Men enligt mig blev det ganska charmigt för det visar verkligen Pelle i ett stort nötskal ;)

LindaKarlstrom
0

Från prisutdelningen på första klassen. Älskar verkligen den här bilden.

LindaKarlstrom
0

En tött Pelle efter en hel dags tävlande. Och jag vet att himlen är helt vit, men det gick inte att fgöra någonting åt då himlen var helt vit IRL med…. Funderar på att byta ut den ;)

LindaKarlstrom
0

Och vaddå hopphäst? Alla (så gott som i alla fall) tyckte han var urläcker i dressyren ;)

Många foton blev det visst Generad

divansson
0

Fina bilder! jättesöt häst, hur hög är han? ser stor ut. gillar nog #1 lite mer än de andra. vet inte varför. så synd att rosetten "fladdrade" till bara. himlen på #2 tyckte jag inte var så värst störande.  jag kom inte att tänka på att den inte skulle kunna vara så vit himmel, det är så ibland så, äh. jag tycker då att alla var fina :)

LindaKarlstrom
0

Okej, tack så jättemycket :) Han är 166 cm hög, så inte så superstor med andra ord.

divansson
0

#5 :)  okej, nja. ganska normalstor..? men han är fin.. om jag inte redan har sagt det..?  :)

LindaKarlstrom
0

Jo gode så normalstor…. Ska hälsa det till min ridlärare =)

LindaKarlstrom
0

Fler foton finns föresten på www.lkfoto.webb.se och klicka på någon av de små fotona på startsidan så kommer du till albumet :)

[michaelalundgren]
0

Superfina bilder tycker jag! Du är så duktig, snart dags att ge sin in på lite manuella inställningar?

LindaKarlstrom
0

#9. Ja, snart får jag lov att börja pilla på de manuella inställningarna ;) Men fokusen tror jag jag ska låta bli.

Cavello
0

Jag gillar verkligen dina bilder :)

/ Matilda Andersson - www.mhotograph.2u.se

LindaKarlstrom
0

#11. Tack så mycket :D