Fotograferar analogt
Undrar om de är någon mer än jag som satsar på analog fotografering.? (satsar och satsar är väll fel uttryck, men som fotograferar analogt) Har ingen digital systemkamera och min ekonom tillåter inget inköp av en, och jag har alltid älskat att fota analogt (även om de i längden kanske är dyrare) så nu har jag bestämt mig för att satsa mer på de analoga, har ett antal kameror och ett lager med film så nu är de bara ut och fota. Men jag undrar om de finns några mer fantaster där ute som har ett hjärta som slår lite extra för de analoga :)
Jag älskar att fota analogt men det tar för mycket tid som redan inte finns :)
Har en Eos 300 och köpte förra året en Canon 7. två bilder av 35 blev bra på min Canon 7, så den såldes igen och min 300 ligger bara och samlar damm. Nä, digitalt får det nog bli i fortsättningen.
Jag gillar analogt om det är med riktigt bra grejer, annars helt klart digitalt. En bra begagnad digital systemkamera typ 300, 350D behöver inte kosta speciellt mycket alls.
-----------------------------------------------------
Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.
nej jag vet, men jag har hålt på med foto ett tag och jag är ganska kräsen när de gäller de. gick media programet på gymnasiet med inriktning foto och vi hade full tillgång till all kamera utrustning och utrustad studio så de blev aldrig av att jag köpte en egen kamera.