Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 14-marknadsföring
Läst 1758 ggr
NSphoto
0

Tröja med tryck

Tänkte beställa hem en huvtröja med tryck på, men vet inte riktigt hur man ska skriva på den (:

Jag heter då Nikitga Svensson och min hemsideadress är www.NS-photo.weebly.com.

Vore jättetacksam om någon kunde hjälpa mig på tipps hur ma kan skriva (:

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Zakaraa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är det en munkjacka eller vad är det för typ av tröja?

Jag ser direkt framför en munkjacka (med dragkedja) och på bröstet (typ höger sidas om dragkedjan) ser jag (centrerat)
**"NS
PHOTO"
**och på  ryggen baksidan i centrerad text och ev logga om du har någon

"Nikitga Svensson
www.NS-photo.weebly.com"

Var det så du menade med tips på hur du kunde skriva? :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

HBKbruden
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag hade skrivit namn (för/efternamn) på v.bröst fram. Baksidan hade jag skrivit FOTOGRAF (alternativt hästfotograf) och sen hemsidan under.

Mari
0

Jag hade gjort precis så som HBKbruden Glad

Alternativt om man bara ska ha text på ryggen så skulle det nog bara stå FOTOGRAF och sedan hemsideadressen under.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

NSphoto
0

#1 Ja, en munkjacka var väl tanken (:
Okejj, tack så jättemycket, joo, det var ungefär så jag menade. Tack så mycket för hjälpen :D

#2, Okej, tack så jättemycket, det låter bra tycker jag (:

#3 Okej, tack så jättemycket =)

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Saiipz
0

vart beställer/köper du ifrån? :)

Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..

NSphoto
0

#5 Jag har beställt från http://www.spreadshirt.se/ då jag tyckte det verkade som en ganska bra sida (: Finns säkert andra också :)

//Nikita.S

AnnaEfoto
0

Skulle man kunna få se hur resultatet blev? :)

Följ mig som fotograf på

min hemsida http://petronellafoto.webb.se/

eller min blogg http://isryttarnas.blogg.se/

mille-star
0

Du har inte tänkt skaffa en egen domän istället för en gratisdomän?

HBKbruden
0

gammal tråd.

NSphoto
0

#7 Visst kan jag lägga upp en bild på resultatet, ska bara få en möjlighet att fota den (:

#8 Då jag inte har en fast inkomst så har jag ej pengar till att ha en egen domän. Detta kommer kanske senare.

//Nikita.S

mille-star
0

Fast en egen domän behöver inte kosta mer än någon hundring per år!

NSphoto
0

#11 Men vart skulle jag få dom pengarna ifrån? Jag har ej vecko- eller månadspeng och de pengar jag får vid jul eller när jag fyller år går till utrustning till kameran och andra nödvändiga saker. Som det är nu har jag ingen möjlighet att ha en egen domän.

Kan även tillägga att jag redan arbetar under hösten också.

//Nikita.S

Rozza
1

#12 Brukar ju inte kosta en hel förmögenhet och säljer du nån bild har du ju fått in lite där. Jag har egen domän och betalar några hundra per år och då har jag 3 GB på webbhotellet och obegränsat med mejladresser samt en .SE domän. Brukar säga att mina kaniner betalar min hemsida. Gillar din hemsida och dina bilder så tror inte att det skulle vara så svårt för dig att sälja.