Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 1420 ggr
Catta-
0

Kritik häst och ryttare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det bara jag som tycker att denna "fail" bild jag tog förra sommaren ser lite häftig ut iaf? ^^ Jag har redigerat den lite i PSE. Blev lite för mycket kanske? Har den även i Svart vit men tyckte den blev lite rörig.

Men vad tycker ni om denna?

Har föressten en till bild vid samma fototillfälle ni gärna får komentera. Även denna väldigt redigerad. Tyvärr har jag inte kvar orginalbilden så är lite svårt att ändra på denna.

Bild 1:

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Catta-
1

Bild 2:

NiklasHjelm
0

Tvåan är klart bättre, men jag skulle nog dragit ner kontrasten lite. Känns lite för hård för motivet. Bra tanke dock!

-----------------------------------------------------

http://www.niklashjelm.se

Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.

http://www.facebook.com/fotografniklashjelm

Catta-
0

Okej, tack för din kritik :)

eefoto
1

Skulle nog redigerat nr 2 såhär dock ligger det fortfarande alldeles för mycket kontrast på den men men.Jag tycker orginalet skulle varit kul att se och fixa med.Synd att du inte har kvar den.Har gjort likadant själv.:)

Andra kanske inte tycker detta är bättre men jaja alla har sin smak.:)

Erika, ~värd på dressyr~

Catta-
0

4. Den blev nästan bättre när du hade fixat den faktiskt :) Blev lite normalare färger. Mjo. Dum som jag var kopierade jag inte fotot innan jag redigerade :/

Mizzon
1

Gillar andra bilden ju mer jag tittar på den (därför sen kommentar)

Känns som tagen ur en saga, Mycket pga hästens utryck. Nyfiken och framåtbjudande. Kan inte riktigt sätta ord på hur jag menar. Men gillar det dunkla, och kontrasten gör den bara bättra i mina ögon. Annars hade nog ekipaget bara smält in i bilden..

Catta-
0

#6 Tack :)