Kritik - Häst och ryttare
Hej!
Vet att väldigt många är emot att ryttarna inte har någon hjälm, jag vet att det inte är bra att inte ha någon men just dessa bilder ska jag sedan ha till en skoluppgift som skulle förmedla frihet och någon typ av styrka och då tyckte ryttaren själv att det skulle bli bäst utan hjälm.
Tar emot all kritik, ingen kritik är dålig utan bara bra för att kunna lära sig.
Bilden är redigerad på det sättet att jag har lagt på lite kontrast, ändrat vitbalansen något och även satt dit ett par ögon också. Hon blundade nämligen på originalbilden och tyckte inte att det kändes jättebra så fixade detta på ca en kvart. Ni får gärna säga till om det ser konstigt ut eller något så får jag fixa lite. Vet att dom är lite mörka, men vet inte hur jag ska redigera så dom blir ljusare.
Nikon D7000
Nikkor 70-300 4,5-5,6
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jag gillar den, mysig känsla och fin skärpa. Kanske lite hårt beskuren
-----------------------------------------------------
Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.
som Niklas säger så är det en mysig känsla men jag skulle vilja ha sett benen på hästen samt lite mer luft runt ekipaget.
Caroline Dahlén
Medarbetare på Hästfoto iFokus
Tack :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Håller inte med om att det skulle vara mer luft runt hela, endast en cm till över huvudet på ryttaren enligt mig. Mjuka färger som passar bra till hästen!