Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 4331 ggr
[Airo]
0

Tillståndsbilder..

Hej!

Jag söker tillståndsbilder på hästar som jag kan få använda till hemsidan stallet.se. Då det inte finns några hästar i närheten där jag bor så kan jag tyvärr inte fota hästar..

Men jag skulle bli väldigt tacksam om jag fick några tillståndsbilder, jag skriver ju såklart på bilden att det är en tillståndsbild, och på hästens "info"!

Tack! (:

Grim
0

Hej!

Vad för slags hästbilder vill du ha.

Besök mitt stall. Jag heter Skaneruss

fannyissa
0
Achatina
0

Vad tjänar fotografen som i sådana fall lånar ut en bild på att du skriver "Med tillstånd" på bilden? :p Ska du över hela taget låna någon bild av någon, skriv ut personens namn eller hemsideadress. (Fast fråga om lov först, och få ett ja som svar).

foto-vik.ru använder ju alla nu, det är fritt fram att använda hennes bilder om hennes adress står på bilden.

Tone-fisk
0

Hej! På min blogg finns det bilder att använda gratis på stallet.se

http://flyinghorses.blogg.se i kategorin "Gratis Bilder", läs användarvilkoren först ;)

[alezan]
11

GE INTE BORT BILDER!!!

Genom att ge bort bilder skjuter man sig i foten om man aspirerar på en framtid som fotograf.

Den enda som tjänar på gratisbilder är den som får dem samt de tidningar som slutat betala för bilder eftersom det finns så många som nöjer sig med att se sitt namn i tidningen!

Lellson
0

#3 Får man bara ta hennes bilder bara sådär eller måste man typ säga till först?

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[Lupse]
0

Vet en till fotograf som lånar har gratis bilder men man måste ha kvar loggan i hörnet på bilderna. (:

http://equine-photo.net/index_en.html

Lellson
0

Så det är bara att ta dom om man har kvar loggan?

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

Hanna
2

Gammal tråd, men ni som inte vill ha era bilder stulna bör inte låna ut till användning på stallet.se.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Lupse]
0

#8 Som jag vet så räcker det.