www.sportinfocus.se
Min hemsida börjar äntligen likna något, till utseendet, alla sidor i länk menyn har inte text eller ens färdig text än, en del har kanske inte ens fungerande länkar än. Men äntligen börjar utseende och lite text(info) träda fram. Designen är skapad med hjälp av Artiseer 3 och lite egen kodning, via Binero men användning av Joomla.
Saker som online webshopen är ännu under arbete för att få det att funka som jag vill. Men det kommer nog igång så småning om. Hela portfolion är heller inte klar men jag jobbar hårt med allt detta små fix.
I all fall kolla gärna in på vad som finns och hur det ser ut, kommentera eller ge kretik, kanske båda sakerna! Det är alltid bra med andra åsikter, men ha som sagt 'in mind' att sidan inte är helt klar ännu.
Den ser trevlig ut men jag hade föredragit att komma diret till svensk startsida istället för att behöva välja.
Sen är jag även fundersam över hur du tänkt ang priserna?
Du är på tooook för billig!!!!
En fil kommersiellt för 170:- är vansinne! Borde ligga på ett par tusenlappar, beroende på till hur mycket företaget vill använda bilden!
Priser är svårt, men det finns massor av riktlinjer för vad en bild skall kosta om den ser ut på ett visst sätt och levereras si eller så. Bara att Googla runt lite så hittar du!
/Lisa
okay!
Mille-star: men om man skulle komma till svenska direkt då kan jag inte ha med min slideshow och den är jag inte villig att ge upp i första taget.
Hur menar du med priserna? att de är billiga eller vad :S
InkyWings: Har inte vågat sätta högre priser, helt ny i fotobranshen och tänkte jag hellre vill sälja mer än inget alls.
Ja du är alldeles för billig, du kommer inte tjäna ett dugg på det där! Dessutom antar jag att du inte betalar skatt? Den dagen du kommer upp i skattenivåer kommer det inte bli många ören kvar åt dig med dessa priser. Det är mycket lättare att sänka priserna framöver än att få till en höjning. Folk vänjer sig fort med att få saker "gratis".
Jag rensar bland inläggen här och hänvisar er till en ny tråd som rör just prissättning. TS vill säkert inte att tråden ska flyta iväg och endast handla om detta.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Har du gjort hemsidan själv? :)
Ja det har jag, med hjälp av Artiseer och Joomla :)